suntra

Alla inlägg under juni 2010

Av Sessi - 28 juni 2010 07:18

Dagbok, jag har kanske inte skrivit på en tid men det är för att jag har varit hos min farmor och jag trodde det inte fanns internet. Men min kära bror och pappi har fixat internet här fast det är jätte långsamt. Det går iallafall att skriva på min kära blogg. I love you blogg <3 Min bror höll precis på att hota mig med en leksakt pistol. Blev jätte rädd x D Pappi är på jobb och kommer efter klockan fyra hem. Skulle hoppas att han inte kommer ner alls x D Vad för musik lyssnar min bror egentligen på? Han har satt på sin favorit musik och jag börjar nästan undra... Snart skall man logga ut för att man har en bror som tjatar på en hela tiden. Jag är fortfarande trött, men får icke gå och sova. Men, solen skiner och jag mår bra. Dags för mig att se solen med egna ögon för dagen. Ja, jag har simmat första gången för iår. Ute. Ljuvliga havs vatten. I love the water <3 Men vi ses, Dagbok <3
  

Av Sessi - 24 juni 2010 21:21

Dagbok, jag har inte skrivit på länge. Förlåt mig. Jag har haft rätt bråttom och så. Men jag lovar att jag skall skriva. Någorlunda. Varje vecka i varjefall. Jag har börjat med att läsa Harry Potter och Fången från Azkaban. Jag kanske inte inte har nämnt att jag gillar Harry Potter böcker...? Men jag gillar dem inte, jag älskar dem. Alla i min familj är Harry Potter tokar. Min mamma har läst böckerna och min syster håller på. Hon har hållit på med 5:te boken i 2 år : P Jag skall läsa serien före henne 8 ) Lala... Hon kommer bli såå glad x D Bara läntar att få se hennes min när hon ser att jag läser ut sista boken före henne. Men, men... Sommarlovet är en ljuvlig gova för mig <3 Men ingen av mina vänner har kontaktat mig under sommaren. Det behöver de inte heller. Jag klarar mig. Min ros som jag fick till min födelsedag 6 juni... Den lever inte längre men jag har inte haft hjärta att slänga den. Det känns som om den skulle vara det enda på jorden som säger att jag verkligen är 12 år. Det känns overkligt fortfarande. När jag var liten föreställde jag mig alltid att jag skulle vara populär och omtyckt... Det är jag kanske inte. Men jag har ändå ett liv <3 Man behöver inte alltid vara populär för att någon skall gilla en för den man är. Min syster var inte heller populär och nu är hon älskad. SÅ... Åren ger det man behöver <3 Världen är ett nytt ljus för mig. Tack till vad? Jag vet egentligen inte x ) Kanske mest till för att jag är kär igen... Får se om någonting fungerar efter sommaren x D

Av Sessi - 19 juni 2010 22:46

Dagbok, jag är utslut. Inget att göra eller någonting. Detta inlägg kommer bli kort. Jag känner det på mig. Min sis och jag har talat jätte mycket. Igen. Hm... Allting känns dåligt igen. Någon som hackar en på msn och blablabla. Orkar inte ens hålla reda på vad som händer längre med mig. Det enda som betyder för mig någonting är min sis och Yami no Yugi, min drömprins. Och Gusten såklart. Gusten går i min klass och är super söt. Haha.. Jag tjabblar på om pojkar och mera pojkar. Undrar hur det kommer bli senare i livet. Kommer jag någonsin träffa någon jag verkligen älskar och aldrig skulle kunna leva utan? Kan jag?  Jag hoppas det. Jag har tagit åt mig en omöjlig utmaning. Skall rita en vampyr med datamus på datorn. Jag älskar utmaningar men vet inte om  jag måste ge upp med denna. Haha... Jag försöker tala om annat men tankarna kretsar kring killarna ännu. Jag är en så otursfågel i kärlekens värld, men inom spelvärlden är jag en gud. Nästan. Jag känner mig färdig snart för att gå och sova. Godnatt Dagbok!

 

Av Sessi - 18 juni 2010 19:59

Dagbok, jag vet inte hur jag egentligen borde säga saker och ting, men ibland verkar allting så underligt. Jag tror nästan att man borde bli rädd för allting som händer en i livet. Men kanske inte? Hur är det egentligen? Ibland brukar jag glömma bort vem jag är. Jag tror mig vara någon annan och ha någon speciell vid min sida. Sedan kommer jag till verkligheten och är besviken. Men idag är det inte så. Jag känner mig tämd på känslor. Verkligheten finns inte. Inte drömmarna. Jag ligger i ett tomrum som jag inte kan göra någonting åt. Vad skall jag göra? Hur kommer jag framåt eller bakåt? Ser jag någonting? Borde jag se mig i spegeln och le kanske? Jag vet inte längre vad jag borde och inte borde göra. Jag har ett öga som ser på mig. Vad skall jag göra åt det? Ingenting. Jag känner mig besviken och vänder mig endast om och går därifrån. Tårarna sparar jag. De är bäst att fälla när jag är ensam. Det låter som en bra idé. Ingen orsak till att bli besviken längre, det har hänt för ofta. Jag är nästan oberörd om någon kallar mig för någonting. Det enda som händer är att jag kokar av ilska inom mig. Men jag måste ta och göra någonting ordentligt nu.

Av Sessi - 17 juni 2010 22:58

Dagbok, istället för att döpa allting dag för dag så tänker jag nu döpa det från inlägg till inlägg. Idag fick jag veta någonting. Jag vet inte känslan inom mig. Min bästa vän. Min sis. Hon berättade en sak hon borde har taigt handom direkt. Själv hyptnos. Man intalar sig själv någonting och, till sist, tror man på det! Det är farligt, beroende också på vad man intalar sig själv om. Själv har jag varit med om det. Spöken och allting sådant. Att de finns. Jag hittade ett botemedel mot det och jag är nästan som vanligt. Fast det kommer jag aldrig bli. Jag kommer nog aldrig att skratta och le lika mycket jag gjorde då innan. Men allting är okej. Jag lever och det är det viktigaste, tror jag iallafall. Ifall inte någon har ställt ut en fälla på nedersta trappsteget som väntar på mig. Ibland känns det så. Då jag skall ta det sista steget ner från stegen så går det inte. För att någon har ställt en fälla där som väntar på mig. Alla frågar mig " vad väntar du på? " och jag klarar förstås inte av att svara dem. Det känns så hemskt inom mig att varje gång veta att jag inte kommer klara av det. Hur kan man veta ifall man skall klara av det eller inte? Kan man aldrig få en ledtråd om någonting? Min åsikt om det. Ibland irriterar jag mig också på att se någon person. En person som står där och skrattar åt mig. Så irriterande. Borde kanske ta och lugna ner mig ett tag... Vad har de gjort mig? Jo, de har förstört mitt liv. Till grunden. Bäst jag sätter fast munnen och stänger ögonen. Godnatt, Dagbok! <33

Av Sessi - 17 juni 2010 00:32

Dagbok, jag vet inte vad jag skall göra... Allting känns fel och fel igen. Jag har suttit inne hela dagen idag bara för att kunna dröja det perdekta ögonblicken kvar inom mig. Ögonblicken med Yami Yuugi. Varför vet jag inte. Det slutade med att jag satt mig ned och började rita. Nu vet jag inte om jag borde fortsätta med den tills den är korrekt färdig eller inte. Bild vågar jag inte visa. Jag har inte berättat detta, dagbok. Jag är medlem i en klubb. TL-klubben heter den. Det är en bokklubb, och varje månad får man hem ett paket som kostar därkring 20€. Jag fick juni månadens idag. Jag förvånar mig över högtalaren som går att plugga i datorn! Fast den är liten sak som endel gånger försämrar ljudet så hörs det riktigt bra ändå. Och jag klarar av att slappna av. Dagbok, jag håller på att se en serie på youtube. Yu-Gi-Oh, heter den. Jag älskar den serien. Jag borde kanske slita mig ifrån den, men icke sa nicke. Det går inte. Jag älskar den serien! Speciellt älskar jag Yuugi i serien. Så... Bedorande... Men nu tror jag att jag måste sluta dagbok. Måsta sova så att jag orkar imorgon med det jag skall göra. Städa och fixa utomhus. God natt Dagbok!  

Av Sessi - 15 juni 2010 11:39

Dagbok... Jag vet att jag ibland värkar underlig och så... Men jag kan inte göra någonting åt det. Ibland är det som om det skulle vara inom mig som skulle kontrollera vad jag gör och inte gör. Som om allting jag gillar att göra tar den bort från mig. Allting är annorlunda ibland. Sommaren är sommaren och vintern är vintern... Aldrig en blandning mellan det. Jag talar väll bara strunt nu xD Allting är bra och jag skulle väll nog kunna må bättre. Både Blazie och Uzzina är hos veterinären och undersöks. Hoppas Blazie mår bättre. Och jag får hoppas att Uzzina kommer må bättre.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards