suntra

Alla inlägg under februari 2011

Av Sessi - 27 februari 2011 15:21

På de senaste dagarna har jag typ bara suttit och ritat <3 Mest har det blivit manga och så... Fast jag ritat mest av bilder, men ifall jag lägger ut någonstans så säger jag att jag ritat av ;)  Gillar inte att ta äran av någon annans bilder och så. Och ja... Efter att jag sett serien Inuyasha så var jag typ deppad och så, nu har jag hittat en annan serie som jag kollar på. Nämligen Naruto. Ninjor :D <3  Lyfter verkligen humöret ^^ Ritar också av dem i den serien :) Men puss på er, skall fortsätta med mitt ritande nu <3

// Tatjana

Av Sessi - 21 februari 2011 19:53

Jag läste på endel bloggar en aning och på en av dem råkade sig Japan nämnas rätt många gånger. Och bilder ♥  Nu sitter jag här och funderar över ett sätt att få mina föräldrar att lova mig att jag slipper till Japan, någon gång. Men hur vet jag inte... Har en massa bra idéer som troligen INTE kommer fungera. Men asså.. Jag tror jag kommer bli galen D:  Japan är ett av de få länder jag verkligen, verkligen vill besöka. Fast, hehe, det finns ju också andra länder. xD  Men iaf, det kommer aldrig fungera. De idéer och planer jag har för tillfället... Tror att jag får ta och tala med mamma om saken. Någon gång. Idag är inte en bra dag, hoppade över middagen eftersom det var korvsoppa och jag börjar praktiskt taget må illa bara av att tänka på det. Det är så j*vla id*otiskt ibland, hur föräldrar blir arga för att man vägrar äta middag eller någonting. Men skall ta och tänka över mitt vill-till-Japan-problem. xP


//Tatjana

Av Sessi - 21 februari 2011 12:13

Ingen skola på en vecka! :D   Vilket betyder att det är sportlov ^^  Otroligt skönt, dock är det för kallt för mig att kunna vara ute :(  Men... Istället tar jag och fixar mina naglar nu och sedan tror jag att jag skall ta och baka någonting ^^  Varför? Jag bakade ju igår.  Det råkar nu vara så att kladdkakan har blivit uppäten redan :D  Får tala med mamma om saken, ifall jag får baka någonting idag vill säga :)

//Tatjana

Av Sessi - 20 februari 2011 18:29

Mm.. Bakade kladdkaka nyss :)  Man känner doften enda till mitt rum. So lovely <3  Fast mamma kom och förstörde stämningen genom att nämna korvsoppa. Bland det värsta jag vet :(  Fast tillbaka till det bättre ämnet - Kladdkakan :D  Jag hoppas att den blir bra... Det var första gången jag lagade själv, tidigare har jag bara sett på när mamma lagat... Känns konstigt att tänka på att tidigare hade mamma otroligt mycket tid med att baka... Hon bakade ofta bullar.. Det minns jag.. Så.. Varför kom jag egentligen på idéen med att baka kladdkaka? Jo, jag satt och läste manga på nätet och den råkade handla delvis om bakelser och så... Fick bara idéen sådär att jag vill baka xD  Vill baka mera så jag tror att jag vaknar tidigt imorgon och stannar i köket hela dagen :)  Får bara se vad vi har i skåpen och laga saker och ting efter det ^^  Kanske skall jag göra något som alla blir glada över? :)  Tror att alla blir glada över att äta någonting gott med folk som betyder mycket för dem ^^ Men iaf, tror att jag skall gå och se ifall formarna svalnat så mycket att jag kan provsmaka :P

//Tatjana

Av Sessi - 19 februari 2011 22:03

innan det så skall jag ta och skriva ett inlägg här på bloggen    Sportlov nästa vecka så jag behöver inte fara till skolan    Det gillar jag otroligt mycket, det med att jag inte behöver fara till skolan xD  Ja, jag tröttnade redan på dessa smileys som finns att andvända så skriver vanliga istället :D  Men iaf, det enda jag har gjort är haft tråkigt, läst böcker, sett på anime, läst manga och... varit i skolan x_x  Det sista är det värsta. Men iallafall. Var tvungen att ta hem alla skolböcker från skolan över sportlovet eftersom vi skall flytta plats där vi kommer ha lektioner och blablabla.. Eftersom den kära skolbyggnaden har mögel och en massa vattenskador så kan vi inte längre vara där.. Men byggnaden vi flyttas till har också mögel, på andra våningen och vi kommer vara på fjärde. Är det så mycket bättre? Jag skulle nästan stanna kvar där vi är... Dessutom finns det så mycket som man fortfarande inte vet och sådant. Men iaf, började idag kolla på serien Naruto och den har typ blivit en av mina favoriter : )  Några andra som gillar anime och manga? Då kan ni kolla in min andra blogg :D 
www.kawademo.blogg.se

//Tatjana

Av Sessi - 13 februari 2011 17:38

Livet känns sk*t nu.. "Vännerna" håller mig i en yttre cirkel. Killarna gör sig roliga över mitt efternamn. Allting jag skall göra blir helt fel. Is this a curse over me? Det är ju någonting som kan vara troligt... Men jag har iallafall mina kompisar över nätet. Som Kraxxie och Missii. Men annars är livet bara sk*t! Det enda jag har kvar som jag kan ens leva med är anime, manga, teckna, syslöjd och mina vänner som jag inte ens sett. Men jag litar på dem. Det är bara sådant som jag kan lita på. Så inom den korta framtiden kommer jag bara skriva typ om det hemska som händer mig, vilka manga böcker jag läser och vad de handlar om, anime serier jag sett på och ser på och vad jag tycker om dem och mina vänner som jag aldrig sett och troligen aldrig kommer se. Men jag tänker hålla kontakt med dem så länge som möjligt ^^ Ja.. Nu har jag ingen "//tatjana" bild så jag får ta och avsluta mitt inlägg på ett annat sätt... Får försöka fixa en sådan till nästa gång jag orkar skriva xD  Vilket nog blir senare idag.
See ya, cuties! <3

Ovido - Quiz & Flashcards