suntra

Alla inlägg under maj 2011

Av Sessi - 31 maj 2011 17:11

Raport från gårdagen:
Vi startade från skolan kring 11.15 ( en timme tidigare i Swe ) och åkte då till Helsingfors. Det tog ungefär 45 minuter, kanske lite mindre. Men iallafall, vi skildes åt och gick och åkte vad vi själva ville först. Jag joina Soffi ( Kolla blogg: www.bloggavsoffi.bloggsida.se ) och Vilma ( hon har icke blogg ;_; ) och åkte först bergochdalbana :D  Klassiker, underbar och super See ya cuties!
//Tatjana.

Av Sessi - 30 maj 2011 06:56


Jag är ytterst medveten om att jag har lagt ut den här låten tidigare på bloggen, men jag verkligen gillar den, så därför valde jag den som dagens låt :)

Av Sessi - 30 maj 2011 06:36

Vakade för typ 40 min sedan och är super nervös. Asså, det finns väl inget att vara nervös över? Det enda jag skall göra är att fara med hela klassen till borgbacken ( en nöjespark i helsingfors ) och vara där praktiskt taget hela dagen. Inget att oroa sig över eller hur? Kanske bör jag lite oroa mig, för... Det som mest kommer vara farligast är att de lämnar mig ensamma :(  Vilket då är troligt... Eller, antagligen är jag mest rädd för att det skall hända, men man kan aldrig vara säker på allting.
Var som sagt i helgen hos Ida. Vi hade super roligt! :D  Vi körde Humprey, alltså en ponny, och allting gick helt bra förutom att han var en aning vild när vi tog honom från hagen och han hade lite extra energi så han höll på att kasta av mig och Ida i ett dike några gånger xD Fast allt gick bra och vi är båda helskinnade :)
Nu skall denna jag försöka se till att göra något vettigare än att blogga xD
See ya cuties!
//Tatjana.

Av Sessi - 27 maj 2011 14:30

Rätt happy idag. Igår hade vi fotbollstrunering i skolan, så vi kollade/spelade fotboll hela dagen :) Har rätt mycket bilder från igår också ^^ Och nu i helgen skall jag till Ida :')  Och på måndag kommer vi vara till en nöjespark med klassen :D Det känns så roligt :)  Fast jag är rätt säker på att jag kommer ångra mig efteråt... På något sätt. xD Men skall sitta och göra lite annat nu :)
See ya cuties!
//Tatjana.

Av Sessi - 27 maj 2011 13:33


Ärligt sagt, så kan jag säga att det här var den allra första låten på Tyska som jag hörde. Det var säkert över ett år sedan och jag lyssnade BARA på den här i säkert två veckor. Saknar de tiderna när jag satt och lyssnade på detta dagarna in och ut

Av Sessi - 25 maj 2011 15:35


Kan börja med att säga att det finns en massa låtar jag verkligen skulle vilja välja men jag väljer denna:
Jag vet att videon är WoW - style, men det är mer sången som jag registrerar mig till ; )  Får tacka min bror som visade mig den här för ett tag sedan xD

Av Sessi - 25 maj 2011 15:25

Jo, som ni förstår på rubriken är jag trött och mina känslor slipper att överflöda. Grät idag och ni undrar kanske nu varför. Jo, det är så att mamma och jag har pratat om att jag skall klippa mig innan avslutningen och hon ringde idag, men det fanns bara en tid kvar och det var klockan 11.00 Mamma visste inte direkt var i WSOY-huset jag var så hon lät det vara. Jag frågade ifall hon ringt och hon svarade ärligt att hon hade men att det inte fanns tider förutom den ena. Jag blev förbannat ledsen och började gråta. Hon försökte trösta mig med att vi fixar mig hår med papiljotter till avslutningen, men som jag är trött och full med sorg så skrek jag att jag inte ville. Sedan föreslog hon att vi skulle fixa mitt hår med locktången. Jag började gråta ännu mer och skrika att jag inte skulle andvända den monstermaskinen. Mamma försökte lugna ned mig, men jag bara gallskrek och grät. Jag blir så när jag har sovit för lite :(  Jag menade ju egentligen inget av det och ångrar det nu. Dessutom grät jag som *** när mamma sa att hon skulle fara på jobb. Jag vill inte att hon hela tiden far någonstans när jag kommer hem från skolan. Visserligen gör hon inte det alltid, men det känns så ofta för mig. Jag vill så gärna säga förlåt till mamma men vågar inte ringa, skulle bara börja gråta igen :( Kommer nog att gå och lägga mig så fort klockan blir 21.00 Men har en hejarskylt att laga tills imorgon och skall fundera lite på inbjudningskort som jag skall göra ^^
See ya cuties! <33
//En trött Tatjana.

Av Sessi - 22 maj 2011 19:11


Jag valde den här låten för att... Ja, den väcker tankar inom mig och jag verkligen gillar den. Den är vacker och betydelsefull

Ovido - Quiz & Flashcards