suntra

Alla inlägg under september 2011

Av Sessi - 17 september 2011 08:31

Yes... Igår så var min syster på besök ^^  Med sin son då också  ; )  Eftersom min syster höll på att fixa salladen och hennes son då bara hade för sig att vara på dåligt humör så bestämde jag mig för att ta och dansa lite xD  För er som kanske kan gissa eller kanske inte, så hade jag honom i famnen medans jag dansade. Kommer dock inte ihåg lika många danser på rak hand som jag kan när jag hör musiken så hade rätt få danser att välja mellan. Men det gick bra, han lugnade ned sig och hölls faktiskt lugn ett bra tag. Var en aning generande med det att min syster, min pappa och min systers pojkvän då satt i köket och såg när jag dansade med lill pojken i famnen. Men det fungerade ju bra, han lugnade ned sig och var rätt stilla efter det ^^ Ett bra knep att ta till :)  Senare så var han otroligt besvärlig igen och ville inte somna så fick jag ta och spela lite piano och sjunga för att han skulle somna. Sjöng 'Tom Dooley' för honom ända tills han somnade. Spelade också lite olika barnvisor t.ex 'Sov du lilla videung', 'månadernas sång', 'kissan polka'( ingen barnvisa, men.. xD ) och ett par jag inte minns namnet på ^^ Mission impossible blev avgjort som säger åt mig efter säkert en halvtimme med att sjunga samma sång ( 'Tom Dooley' ) om och om igen. Men.. Vad gör man inte för sin systers son? : ' )

 Kram <3
//Tatjana

Av Sessi - 11 september 2011 18:16

Yesh.. FIck otroligt tråkigt idag eftersom jag ville spela WoW ( world of warcraft ), men vi har bara 3 account och vi är 4 som spelar så blev det inge av D:  Så jag bestämde mig för att andvända min kreativa sida och baka lite! xO  Omg, haha. Har inte gjort det sedan.. Början av sommarlovet! :O  Så, det var på god tid att jag bakade lite :)  Blev dubbelsats korintkakor ( mamma totalt älskar dem ^^ <33 ) och dubbelsats med kladdkakor ;P  Goda saker det ^^  Brorsan är ju ett kladdkaks vrak så det skulle inte förvåna mig ifall de är slut imorgon redan xD
Skolan är en aning jobbig. På sistone har jag mått en aning dåligt och kännt press på mig själv. Har ju skrivit om denna Mr. Black Guy som jag kallar honom. Well, på sistone har jag mått dåligt på grund av denne person, nej inte fysiskt utan mer psysiskt utan att han har sagt något åt mig. Var hemma på torsdag och fredag eftersom jag mådde pyton och trodde jag skulle spy nästan hela tiden. Men det är bättre,. 
Ingen skola imorgon, vi har dagsverkesdag, vilket betyder att vi skall "arbeta" den dagar i 6 timmar. Funderar på att fara till skolan istället xD  Det är möjligt har jag hört : )  Skulle inte skada att vara i skolan lite extra ^^
Puss och Kram.
//Tatjana.

Ovido - Quiz & Flashcards