suntra

Alla inlägg under november 2011

Av Sessi - 30 november 2011 15:46

Som aldrig fanns. Är trött och orkar ingenting. SItter bara och läser fanfiction, när jag egentligen skulle kunna sitta och läsa till mitt skrifliga förhör imorgon i huslig ekonomi om redningar. Fast nah.. Tror inte jag orkar över huvudtaget. Kanske jag skulle kunna bli sjuk med någon allvarlig sjukdom och aldrig bli frisk så skullle jag slippa allt elände. Eller också inte... Ärligt sagt vet jag ingenting om mig själv och mitt liv för tillfället... ;_;
//Tatjana

Av Sessi - 29 november 2011 05:20

Yey.. När man äntligen går tidigt och lägger sig så slutar det bara med att man vaknar tidigare .. Duktig var man och lade sig 22.30 och så vaknar man klockan tre/fyra. And that's way too early. Så jag vet inte riktigt vad jag gjorde tills klockan var vettiga tider för mig att stiga upp. Konstigt nog har jag orkat bädda sängen, which makes it two days in a row. Troligen bäddade jag den för alla ( nästan alla ) var färdigt på sängen när jag vaknade. Har man en bussig katt som jag så skall man inte gå och flytta på honom när han bestämt sig för att sova någonstans. Man hittar snabbt ett par tänder i handen. Så jag var, så snäll som jag är, och lät den stackars gullungen till katt sova där han var och brydde inte så mycket mer om vad behövdes göras innan jag somnade ^^ 
    Och nu är det enda problemet jag har är att: Jag har no idea vad jag har för lektioner idag. Någon Engelska och två Kemi lektioner. Så mycket är jag medveten om. Dessutom har jag inget prov att skriva så det är alltid ett +. Var nyss och checkade vad jag har för lektioner idag och det visar sig att förutom den ena lektionen engelska och två lektioner kemi så har jag en lektion matematik och två lektioner modersmål ( svenska ). Började dock må dåligt i skolan igår vid de två sista lektionerna och jag vet inte hur jag mår idag. Borde kanske sätta fötterna mot köket och äta någonting alls nu på morgonen. Glömde äta igår, så troligen är det de som påverkat. att jag mådde dåligt igår. Hm.. Sudoku är bra, vaknar upp och somnar snabbare. Fattar inte hur det går ihop, men det är bra : ) 
Ha en bra dag!
//Tatjana

Av Sessi - 22 november 2011 19:29

Känner mig otroligt hemsk för att jag tvingade ( skulle gärna säga bad, men det är nog mer som att jag tvingade ) min kompis vänta med mig tills min mamma kom och söka mig efter skolan. Läste hennes blogg och nu mår jag så jädrans dåligt, vill inte att hon skall må dåligt på grund av mig och nu är jag rädd att hon gör det. De vänner som står mig närmast är som mina systrar och jag vill inte skada dem fysiskt eller psysiskt ( okej, jag behandlar folk så som de behandlar mig ) och jag vill att de skall vara lycliga så länge de lever. 
Så personligen anser jag att vänner är otroligt viktiga och man borde ha de vänner som står en nära oc är viktiga för en. 
//Tatjana.

Av Sessi - 6 november 2011 19:32

Det man verkligen hoppas skall hända händer oftast inte medans det man verkligen hoppas att inte skall hända händer. För mig är det precis så.  Det värsta är nog att jag är avundsjuk på min systerson, någon som endast är knappt 3 månader gammal. Jag var rädd att det skulle bli såhär från början och min rädsla har blivit verklig. Det känns som om min egen mamma bryr sig mer om sitt barnbarn än sitt eget barn. Nu kan det hända att endel tycker att jag låter självisk, men jag är sådan sorts av person som känner mig oälskad när som helst och hur som helst. Klart att jag blir avundsjuk på Fridolf när mamma verkar vara vänligare och mer omsorgsfull mot honom än mot mig. Är det vanligt att man känner sig bortglömd av sina föräldrar? Antar att det egentligen inte borde vara vanligt, men att det ändå blir så..? Känner mig så trött och vill gråta så det blir tidig läggdags. 20.40 på kvällen? Haha... Mamma kommer definitivt misstänka att något är fel, men kommer inte fråga någonting. Sådan som hon är...
God natt </3
//Tatjana.

Av Sessi - 2 november 2011 21:59

Ja, jag börjar undra ifall jag snart kommer kollapsa hemma, i skolan eller någon annanstans. Nämligen håller på att få gråten i halsgropen och är så stressad och nervös att jag bara blir förbannad på allt och alla. Inte ens mamma står längre ut med mig, vilket betyder att jag är super omöjlig. Varför, varför, varför?  Jag känner mig hela tiden gråtfärdig och mår illal. Vill inte fara till skolan imorrn, men är tvungen eftersom jag lovade min vän att jag skulle skriva upp vad vi går egenom och sådär medans hon är borta. Antar att jag borde ta och tala med mamma om saken, ifall jag får bli hemma imorrn eller om jag skall fara till skolan, that is. Ugh... Funderar på att vänta med att sy till imorrn, men vill börja få se resultat, kommer bli desperat när jag skall somna om jag vet att det finns att sy och att jag har så pass lite tid : ( Vet att jag mår illa och är skit trött. Kanske jag håller på att bli sjuk...? Okej, ingen feber. Alldeles för kall i kroppen för det x(
Kram.. </3
//Tatjana

Av Sessi - 1 november 2011 21:02

Jag är fullt medveten om att jag inte har bloggat på evigheter. Det har bara inte tilltalat mig att blogga. Men nu tänkte jag att jag skall ta och skriva i alla fall någonting över huvudtaget här.
 Vi kommer ha halloween maskerad nu på fredag på skolan och har börjat planera vad jag skall klä ut mig till  : 3  Mamma hjälpte mig på traven så det enda som återstår är att klippa, sy och försöka muta till mig lite pengar så att jag skulle kanske möjligen kunna köpa fejk blod  ; )   Har aldrig egentligen brytt mig om detta, men tänker försöka mig på det i år xD  Kommer inte stänka ned det jag syr med fejk blod, vet inte ifall det lossnar i tvätten och vill inte riskera det. Kan ju alltid möjligen ( om detta jag syr blir bra ) andvända den annars också : )
 Så morgon dagen kommer jag troligen tillbringa med att klippa och sy xD
Ses!
//Tatjana

Ovido - Quiz & Flashcards