suntra

Alla inlägg under december 2011

Av Sessi - 24 december 2011 15:04

Japp, då är man här igen. Jul. Själv har jag kännt mig dödstrött hela förmiddagen och eftermiddagen. Inte så lustigt ifall jag la mig ca. klockan 04.00 och steg upp ca. 07.00? xD  Får skylla mig själv ;)  Inget jag kan göra. Får nu bara ta och hoppas på att pappa skall till julkyrkan och tar oss med. Somnar enkelt när jag är trött och uttråkad = pengar i fickan xD  
Hur är vädret där hos er alla? Inte som de två senaste åren inte. Hos mig ser det slaskigt ut. Snöade igår och nu har det regnat hela dagen. Bara slask :(  It's not a white christmas this year D:
        MERRY CHRISTMAS EVERYBODY! :D
   //Tatjana.

Av Sessi - 20 december 2011 05:03

Har haft tidiga morgnar nu hur länge som helst, och jag har varje gång jag stigit upp hört hur regnet har smattrat mot gatan. Som tur var det inte läget idag. Har tröttnat på allt regn. Men istället vaknade man 4.45 bara för att man trodde att någon låg och skrek. VIlket ingen gjorde. Och som jag är kunde jag inte somna om så då har man kastat bort tid på morgonen genom att spela Minecraft :D  Fast fick börja om helt från början när den hade fått något problem ( fick inget stuff >_< ). Borde verkligen ta stickningen och sitta och sticka... Oops.. Glömde en annan sak också, har kemi prov idag xD Får hoppas det går bra ( lovar att det kommer gå bra, men om det går bättre än bra så undrar jag lite xD )
Wich me good luck! <3
//Tatjana

Av Sessi - 14 december 2011 17:41

Någon, ge mig ett diplom för att vara korkad. Har ett speciellt lås på min mobil så att jag skall skriva en extra nummer så att jag får den påslagen och korkad som jag är så har jag glömt min kombinationskod >_<  Så får sitta och klottra från 0000 - 99999999, låt oss hoppas jag hittar numret före 99999999... Och när jag äntligen får mobilen påslagen så skall jag ta och radera den där säkerhetskoden och ändra den. Men kan inte chabbla här nu, måste komma på den där kombinationskoden så snabbt som möjligt. Är redan vid 0100... Bara... *Lite* kvar. D':
Kramars~<3
//Tatjana.

Av Sessi - 12 december 2011 04:48

( Om det är spelling error i rubriken så ber jag om ursäkt ; ) Vet inte hur man stavar japanska ~ <3 )

En tidig morgon idag... Lite VÄL tidig.  Eller.. Inte vet jag om det är tidigt, men jag tycker 03.45 är rätt tidigt~ Vad tycker ni? ^^ Eller med tanke på att jag vanligen stiger upp 05.30 så är 03.45 tidigt. Och konstigt nog.. Jag var faktiskt inte ens lite trött efter att jag vaknade xO  

Hade en underlig dröm, minns inte ens helt vad den handlade om. Det enda jag minns att det handlade om någon eld och Xerxes Break ( Pandora Hearts ).  Jag tror jag börjar tappa förståndet. Eller, mitt undermedvetenade börjar tappa förståndet xD
   Såg klart Pandora Hearts idag ( nu när jag hade extra tid på morgonen, hehe~ ) och funderar på att kolla någon annan serie jag är på hälft med. Måste isåfall bara checka vilket avsnitt jag är på ;)   Det enda är att bestämma vilken jag skall se på till nästa xO  Skulle vilja kolla klart D. Gray-Man, me vill spara den xDD  SÅ jag tror att jag skall ta och kolla de 2-4 sista avsnitten ( undrar varför jag slutade kolla egentligen >_> ) av Tokyo Mew Mew. Får ta och se vad klockan är om jag måste ta mig i kragen och sticka till skolan eller om jag har tid att fåna mig ^^ ( fåna=kolla överdoserat på anime~ <3 )
Kram!
//Tatjana

Av Sessi - 8 december 2011 18:13

Kom precis på att mitt liv är rätt enformat. Jag går till skolan på morgonen, kommer hem på eftermiddagen. Struntar i läxorna ( klart jag gör dem, mitt i natten ), sätter på datorn och så sitter jag vid datorn min ända tills jag lägger mig. Sover mina 5-7 timmar per natt och vaknar nästa morgon och allting börjar om från början. Enformigt liv, eller hur? Så jag tänkte att jag skulle försöka se vad som egentligen inte är enformigt i mitt liv. 
Det enklaste är väl att ta en titt på skolan. Slutar lite olika tider, har olika lektioner vissa dagar och äter annorlunda lunch varje dag. Jag och mina kompisar är inte alltid on good terms, vi har våra bråk också. 
Sedan har vi vad jag egentligen gör på datorn. Jag lyssnar oftast på musik ( och sjunger med, hoppas familjen skaffar öronproppar för att skydda öronen ), och för tillfället är jag fast vid en låt som heter 'Hide and Seek' ( lägger in den i slutet av blogg inlägget ). Brukar kolla mina vanliga bloggar som jag vanligen läser, kollar min facebook, skolprogrammet. Sedan det intressanta... Är otroligt fast vid att se på anime när jag sitter vid datorn. För tillfället tror jag att jag ser på... 5 - 10 olika serier på ett tag. 
Om jag listar upp dem blir det:
Bleach
D. Gray-man
Pandora Hearts
Naruto Shippuuden
Magic Knight Rayearth
Tokyo Mew Mew
Kuroshitsuji

Hell Girl
Hm... Det var ett par. 8 stycken. Och så är jag jätte duktig och läser olika mangan samtidigt ( både online och IRL ), ärligt sagt så minns jag inte alla jag läser xO Så jag börjar inte lista upp dem. Så har vi fanfic... Waaaay to many ^^  Ja, ibland spelar jag faktiskt WoW också :)  Beror på vilket humör jag är på ^^
Kram.
//Tatjana

 
Allvarligt, ifall jag hittat en lyrics video på den här låten skulle jag lagt upp den istället, men jag fann inte ;_;

Av Sessi - 4 december 2011 19:19

Låter som en kråka när jag talar, rätt funny ibland, men för tillfället är jag bara pissed off på det och skulle vilja gräva ett hål i golvet, krypa ned i det och dra en filt över hålet så att ingen skulle kunna tro att jag skulle ligga där. Dock har jag varit för lat för att värma någonting att dricka för att få bort det. Undrar när det går över...
   Har satt igång med att rita igen, eller ja.. Mest övar jag på att rita olika frisyrer. Men det heter ju övning ger färdighet :)  Har varit urusel på att rita frisyrer, men jag märker att det börjar sakta men säkert löpa framåt ^^ Vi får se när jag börjar orka öva på att rita ben och armar xD
//Tatjana.

Av Sessi - 2 december 2011 20:03

Har bråkat med en kompis och mår skit nu för att jag inte vet ifall hon är arg på mig eller inte. Dessutom lyckades jag verkligen med att göra bort mig. Stod nämligen i gymnastik salen och skrek åt en av mina kompisar. Sedan hittade jag mig i omklädningsrummet, gråtande. Fattar inte varför och hur jag lyckas. Anyway, jag ligger efter i min kalender... Känner mig onödig och borde verkligen sätta igång med att laga julklappar + läsa böcker. Men.. Tror ni jag får det att fungera? Nope, det känns som om jag verkligen ställer till det ibland. Vet inte ens varför jag skriver något när jag inte har något mycket att skriva...
//Tatjana.

Ovido - Quiz & Flashcards