suntra

Alla inlägg under april 2012

Av Sessi - 29 april 2012 12:16

Jag har hört folk säga att livet blir mycket mer intressant om man lever ett liv med dubbla personligheter. Alltså som två olika människor. Har suttit och grubblat på detta och konstaterat att fallet är varierande.
  Ni minns väl att jag sa att jag skulle börja blogga på en ny blogg? Jag funderar dock på att återuppta mitt bloggande här på den här bloggen, samtidigt som jag bloggar på min andra, mer hemliga blogg.

 Äntligen har vädret slagit om till det bättre ^^ Visserligen ser man lite snö här och där, men solen är nästan dagligen framme : )  Dock har jag ingen lycka av det egentligen när jag måste bära långärmat mot vårsolen, men det är ändå skönt att veta att sommaren är påväg ^^ Ha en bra dag! : )

Kram, Tatjana.

Ovido - Quiz & Flashcards