suntra

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sessi - 12 augusti 2012 20:26

Jag vet att jag har haft otroligt dåligt uppdaterande. Det har blivit lidande pga. blandade känslor, en massa med nyheter ( både goda och dåliga ) och så inför skolstarten så blir jag stressad och deppig och allt sådant där trevligt. ( Observera sarkasmen )
Dock undrar jag nu, vill ni att jag skriver om det sista på min sommar resa? Trots att det är över en månad sedan det hände? Bara att ge mig en kommentar och säga vad ni tycker :)

Nu inför skolstarten håller jag på att sy om ett klädesplagg åt mig själv och funderar på att helt kallt lägga ned pengar på att färga håret. Dock vet jag inte, det har varit på tapeten hela sommarlovet, men jag tror att det snart blir av. På tisdag börjar skolan för min del. Och det som jag är så himla glad ( observera sarkasm ) över är att jag har ingen blek blå aning om var jag borde infinna mig på skolan. Lyckat, eller hur?

Tatjana, xoxo

Skapa flashcards