suntra

Alla inlägg under januari 2013

Av Sessi - 30 januari 2013 15:30

.. är definitionen av det som kommer ned från himmeln. Snö. Snö. Och mera snö. Hjälpte mamma när hon skulle lasta bilen, med tidningar, så jag fick öppna dörren, hålla den öppen och sedan stänga den. Så jag fick stå i gummistövlar och regnjacka och leka dörröppnare. Vackert, eller hur? 


I alla fall kom man på sysselsättning till sportlovet; gå igenom alla lådor i garaget. Konstigt nog var den min egen idé, så jag kan inte komma och klaga till mamma när vi står ute i garaget och går igenom lådorna.

Läxorna hoppar på mig idag dessutom. Har i alla fall engelska och religions läxa till imorgon, vilket inte är någon bonus för mig. Skall ta mig i kragen och göra dem, samt kanske baka något - som plåster på såret :)

xoxo,
   Tatjana.

Av Sessi - 27 januari 2013 18:19

Jag har alltid haft ett rätt häftigt temperament. Så ifall man inte märkt det tidigare så märker man det nu, jag flippar ut åt precis allt. En liten rörelse och jag flippar ur och blir värst bitchig och fräser åt allt och alla. Det värsta är att det håller i så jäkligt länge och när det äntligen släpper ligger jag någonstans och känner mig värdelös och vill bara försvinna. Någon som känner igen sig?


Inte nog med att jag blir värst bitchig iom humörsvängningarna, jag blir så jäkligt arg på skolan att jag inte ens orkar försöka koncentrera mig på sådant jag borde koncentrera mig på. Snacka om jäklighet. Mamma tycker väl troligen att jag borde ändra mig och bli likadan, kanske inte helt likadan, som min syster. En jäklig puppet som gör whatever hon säger. Är så arg på mitt liv och mina humörsvängningar just nu...

xoxo,
   Tatjana.

Av Sessi - 25 januari 2013 05:23

Det är så jag känner mig när jag kommer på att jag har ett skriftligt förhör idag. Och inte nog med det, man har en full lång skoldag idag. Alltså från 08.10 - 14.55 Gissa om det stör mig? Men jag är inte i någon position att klaga, det finns säker de som har en mycket värre dag än jag. Men anyway så stör jag mig på det där skriftliga förhöret eftersom jag bara en gång läst igenom häftet, har inte ens kollat i boken. Så nu har jag mig sysselsatt resten av morgonen.


Kollade här ett tag på min blogg och konstaterade att jag verkligen borde ändra design. Några förslag? 
Har funderat lite på att göra någon slags... Krämvit/gul/någon tredje färg. Är dock inte helt säker. Vi får se när jag får tid ( har en massa prov på kommande nämligen )

Nåja, nu skall jag försöka koncentrera mig på att fixa mi i ordning tills jag skall till skolan och läsa på det kära förhöret.

xoxo,
    Tatjana

Av Sessi - 23 januari 2013 17:01

Jag är tillbaka på bloggen!
Applåder, applåder.

Well, jag bestämde mig för att komma tillbaka till bloggen för att skriva varje dag, någonting. Kommer även göra yt vids på yt så ifall ni känner till mig på yt kan ni alltid kika in där imellanåt. Men som svar; nej, jag tänker inte ge ut mitt yt account name här på bloggen, såå... Too bad.

Ifall det finns något ni som läser min blogg ( om ni fortfarande existerar, that is ) skulle vilja att jag skulle skriva om, oppinions and such, så är det bara att lägga en kommentar så funderar jag på det.

Min skolgång: Jobbig som helvete
Mitt liv hemma: Ligger på golvet och håller på att dö pga. skratt

xoxo
    Tatjana

Ovido - Quiz & Flashcards