suntra

Alla inlägg under juli 2013

Av Sessi - 24 juli 2013 14:04

Har glömt bort bloggen totalt! Innan konfirmationen stressade jag över att hinna göra allt, vilket jag hann, och nu efter konfirmationen har jag blivit sjuk och ligger dagarna i ända i sängen och tycker synd om mig själv. Praktiskt taget. Visserligen har jag ju dator till hands, men hade som sagt glömt bloggen.  - Glömde bort den även nu, oops -


På anime fronten har jag sett klart Fairy Tail, dock har jag läst att det skall komma mer på hösten, is that true?, och Uta no Prince-Sama: Maji Love 2000%, så det kan hända att det fyker upp inlägg om dem idag eller här i veckan. Började se Ranma½, har tidigare sett den, men kommer inte hur långt jag sett den så jag börjar om från början. På manga fronten.. Har jag ingen koll på någonting. Får se ifall jag hittar någon att skriva om så skriver jag inlägg om den, eller kanske fler.


xoxo,

    Sessi


 - Hatar verkligen hur Fairy Tail poff sluta mitt i >_< -

Av Sessi - 3 juli 2013 21:40

Så mycket som jag har saknat alla från min skriba så fick jag träffa dem idag på UV, vilket är tur eftersom jag smått börjat sakna dem. Det var jätte roligt att träffa dem alla igen, speciellt då man fritt kan vara sig själv utan att behöva akta sig för folk som kan börja hacka ned på en. Jag är otroligt glad att jag bestämde mig för att cykla ned till UV idag. Tack för en så underbar dag, allesammans!


xoxo,

    Sessi.

Av Sessi - 3 juli 2013 09:57

Den där typiska känslan av sommar när man får hysterianfall och vill ha något att göra, men som ingen ger mig något alls att göra. Detta är situationen efter den underbara skriban, och jag håller på att dö för att jag inte har någonting att göra. Försöker visserligen lugna ner mig genom att lacka naglarna, lyssna på musik och se hur mina blommor håller på att dö... Dessutom beslöt jag mig här idag att byta sängkläder i sängen. Någontng måste vara allvarligt fel med mig.


Ifall någon har bra tips på vad man kan göra varma, kalla och medelmåtta sommardagar, lämna förslag i form av en kommentar.


xoxo,

    Sessi.

Av Sessi - 1 juli 2013 12:07

Har idag kommit hem från skriban.. Dock inte villigt. 


När jag för en vecka sedan åkte till Karijärvi, så bad jag mamma om att köra mig hem igen. Klart att hon inte gjorde det, och just nu är jag glad över det. Jag träffade så många nya underbara människor som jag önskar att jag för alltid skulle kunna umgås med! Det var en vecka med en massa känslor för min del, men jag är glad att jag bestämde mig för att göra det här. Inte bara för att jag har träffat nya människor, jag har även fått träffa mig själv, som en helt ny person. Jag kan aldrig tacka de som var på lägret. Tacka kan jag, men inte tillräckligt.


Inte för att någon av mina vänner från skriban läser min blogg, men... Tack <3


xoxo,

    Sessi.

Ovido - Quiz & Flashcards