suntra

Alla inlägg under november 2013

Av Sessi - 1 november 2013 15:20

Det har regnat hela dagen och jag tycker att jag luktar våt hund, vilket är ytterst äckligt. Dagen har inte varit på topp. Skre visserligen klart mitt läsarporträtt och skickade in det, men jag är inte helt säker på ifall det kom fram, då jag vanligen inte går via WEBMAILEN. Och när jag var i affären träffade jag på min fysiklärare, en assistent på min skola och mina grannar, ett äldre par vill säga. Snart får jag väl ta butiken i nästa stad ifall jag inte vill stöta på någon som känner mig. Nåja, får hoppas att de lärae som ser mig inte går omkring och skvallrar med andra lärare om att de ser mig i butiken.


Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. En mycket stor brist, jag vet. Mycket sorgligt, men sant. 


xoxo,

    Sessi.

Ovido - Quiz & Flashcards