suntra

Direktlänk till inlägg 13 april 2014

Personal chaos

Av Sessi - 13 april 2014 14:02

Upp och ned, rånad på pengar och ett enda kaos här va?

     Pappa är sjuk, jag vet inte hur jag skall komma hem, farmor borde få sin post samt yxa, jag borde packa, läsa till prov, sluta plåga människor dagarna i ända och organisera mina dagar bättre.


Men ärligt sagt så är jag jätte dålig på att blogga. Varför? Svar: Ingen aning. Ibland flyter det bara på, medans andra gånger så blir det en jätte konstgjord känsla när jag försöker skriva en sammanhängande text, och det är därför som jag inte har bloggat på ett tag. Eller, det är en bov i dramat. En annan bov i dramat kallas för L-I-V-E-T. Ni vet, det där som alltid tycker att det skall dyka fram och ställa till med en massa problem för en? Precis det är bov i dramat här på enstaka frälsehemmet.

      Men på sistone har det inte hänt någonting, dvs. inget av super super värde eller sådant som jag inte känner för att skriva hit. That's so me. Förutom skyhöga telefonräkningar så antar jag att det mesta i livet är okej, skulle kunna vara lite finare väder och sådär, men man kan ju inte klaga på det stackars vädret hela tiden.  


Dock skall jag väl nu ta mig i kragen och gå med den där posten och yxan till farmor så att hon inte själv behöver hämta den. Så om någon verkligen behöver få tag på mig så nås jag på mobilen.


xoxo,

     Sessi.

 
 
Ingen bild

Mauritz

15 april 2014 21:54

Oj oj, du hade nog fullt upp, det är ju också helt okej att ta liten paus från bloggande om man får "Writers block" eller vad det nu är de kallar det :)
Ps. vädret blir nog bättre, sakta men säkert :D

Sessi

15 april 2014 22:11

'Liten' paus? Dom har en tendens att bli aningen långa mina pauser vid writers block, idé torka på svenska :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Skapa flashcards