suntra

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

"Daddy, I wanna be like them..."

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av att ta ifatt alla andra. Jag har inte pengar för den senaste expansionen och vet inte ifall jag skulle klara av end game med raids och sådär, då jag får ångest och panikattacker. För saken är nog den att jag knappt vågar göra vanliga instanser ifall jag inte har någon annan från min familj med mig. Allt det här får mig att känna mig utanför. Min bror och far känner till allt det där redan och har inga problem med att köra till lvl 100 och komma in i end game. Nå väl, jag gör mitt bästa och småningom hoppas jag på att komma in i end game jag också.


xoxo,

     Sessi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Av Sessi - 6 juni 2014 12:04

Idag är det då min födelsedag, hurra eller något. Sitter och känner mig aningen sur då jag sprungit två varv runt holmen för att hitta vår hund som rymt för andra gången. Hittade henne och nu är hon på husarrest tills mamma kommer från jobbet och häm...

Skapa flashcards