suntra

Direktlänk till inlägg 19 juni 2010

Inlägg 5.

Av Sessi - 19 juni 2010 22:46

Dagbok, jag är utslut. Inget att göra eller någonting. Detta inlägg kommer bli kort. Jag känner det på mig. Min sis och jag har talat jätte mycket. Igen. Hm... Allting känns dåligt igen. Någon som hackar en på msn och blablabla. Orkar inte ens hålla reda på vad som händer längre med mig. Det enda som betyder för mig någonting är min sis och Yami no Yugi, min drömprins. Och Gusten såklart. Gusten går i min klass och är super söt. Haha.. Jag tjabblar på om pojkar och mera pojkar. Undrar hur det kommer bli senare i livet. Kommer jag någonsin träffa någon jag verkligen älskar och aldrig skulle kunna leva utan? Kan jag?  Jag hoppas det. Jag har tagit åt mig en omöjlig utmaning. Skall rita en vampyr med datamus på datorn. Jag älskar utmaningar men vet inte om  jag måste ge upp med denna. Haha... Jag försöker tala om annat men tankarna kretsar kring killarna ännu. Jag är en så otursfågel i kärlekens värld, men inom spelvärlden är jag en gud. Nästan. Jag känner mig färdig snart för att gå och sova. Godnatt Dagbok!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards