suntra

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Roligt : )

Av Sessi - 28 juli 2010 19:35

Dagbok, idag har jag haft det roligt : D Jobbade hemma till klockan två ungefär och sedan tog jag cykeln och cyklade till Vilma : ) Vilma är min klasskamrat och bor 3 kilometer från mig. Det var bra att jag fick lite motion, och dessutom såg inte dagen precis ut som alla andra dagar har sett ut. Vi körde rätt länge sanning eller konka. Men vad vi frågade varandra om är en hemlis : P Annars har man inte gjort någonting. Jag har bild på väskan som jag lovade : )

  Det var svårt att ta bild på väskan. Är inte van vid sådant. Och medan jag kollade bilder som jag tagit så passade jag på och ladda upp en bild på mig från igår också.
 
Gjorde ett tappert försök att le på kortet men det går inte så bra alltid x D Försökte få Alex att skapa en blogg med icke. Hade haft lust att göra en åt honom och fixa den x D Men jag lät bli. Istället kan jag berätta att min höst-header är färdig för att bli andvänd. Kommer Ändra på bloggen när skolan börjar igen för mig. Vilket är om 19 dagar : D Mår faktiskt en aning bättre och längtar tills skolan börjar. Undrar om de i klassen har ändrats sedan sist? : P Ibland funderar jag verkligen om jag betyder någonting för dem. Ibland står det klart för mig att jag är deras vän och ibland tvivlar jag. Idag tvivlar jag otroligt mycket.
 

 
 
Mariah

Mariah

28 juli 2010 19:55

Jag älskar väskan, okej om jag snor den ? xD Alex får lov att skapa en blogg ;D

http://memariah.blogg.se

 
Ingen bild

MeSelf xD

28 juli 2010 20:00

Alla värkar gilla/älska väskan xD Kidré gillar den också ( förklarar vad det betyder på msn ) och hon vill också sno den xD Jag kan köpa varsin åt er och skicka med posten och så skickar ni 50 kr :P Tjänar pengar xD Japp, jag tycker det också :) Btw, visade din blogg åt honom och han sa typ något i stil med; "Don't say that it's HER bloggyé?". Han tyckte den var snygg tills jag berättade det var din xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards