suntra

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Film : D

Av Sessi - 31 juli 2010 21:08

Dagbok, funderade på att se film idag men vet inte riktigt. Mormor är här och jag hatar det. Hon är shiet sträng och ser alltid surt på mig. Hon skulle väl knappast sakna mig ifall jag skulle försvinna, eller..? Men iaf, Alex har bråkat jätte mycket med mig idag > . < Försökte köra ut honom från rummet och så, men han bara förstörde allting för mig mer och mer. Något fel på mig som han hatar? Min egen bror... Hatar mig? Han skrek och hotade med att slå mig... Vilket inte direkt är något nytt, men det gör ont varje gång. Varje gång.. Han slår mig eller ens tar tag i mig för att få mig att lyssna. De gånger jag bara vill gömma mig och lugna ner mig. Hur är det med min syster då? Christina? Hon blir sur för det minsta lilla jag säger.. Så.. Ibland undrar jag ifall jag är ett misstag... Men iaf, jag tror inte det blir film idag. Kanske imorgon ; ) Har suttit och arbetat med en header, hela dagen. igen x D Därför sitter jag nu och lyssnar på musik som verkligen får mig att gråta. Det är inte så många låtar som får mig att göra det, dess värre finns det fler Anime serier som får mig att gråta. Hehe... x D Idag när jag skulle skriva ett brev till min vän som bor 50 kilometer från mig så blev jag så uttråkad att jag började rita. På det pappret som jag skulle skriva brevet x D Dessutom hade jag redan börjat på med att skriva så det var lite... Generande att berätta det till min mamma, eftersom jag lånade hennes brevpapper x D Tyvärr hann jag inte ta bild på det, eftersom min kamera bestämde sig för att sova. Måste ladda den. Men istället lägger jag ut en bild på mig.

 
Min ena nagel brast idag, när jag skulle slå Alex med kudden : ( Den var nästan 2 cm lång, så det var rätt synd att den brast. Men ja.. Jag konstaterade nyss att jag borde tänka lite på verkligheten också. Kanske kommer bara skriva sent på kvällen inläggen? Men det gör jag annars väl också. Sitta lite mindre vid datorn och så också. Vilket betyder bland annat detta; mindre tid att chatta, rolla, laga avatarer/bakgrunder/headers och att ens leva. Mitt liv finns inte i verkligheten, mitt liv finns i datan. Eller ja... jag läser ju rätt mycket och så, men det räcker inte. Borde ut och röra på mig. Se naturen. En bra idé. Kanske kan gå ned lite i vikt också. Kanske få lite smalare lår också, och kunna bära sådana kläder som passat tidigare men inte längre. Jag vet ej varför men, det känns lite som om alla skulle vara arga på mig idag. Mormor, mamma, Alex, jag och alla andra... Varför? Har jag som vanligt gjort något fel? Fast jag borde inte gjort det. Allting borde vara okej... Men som vanligt är det inte. Bara skolan börjar igen kommer jag må bra. Jag är säker på det. Dit är det 16 dagar. Bara 16.. Andra skulle väl göra vad som helst med att få ha ett ännu längre sommarlov men inte jag. Mina dagar har börjat se likadanna ut. Allihopa. Det är ett märke på att jag inte längre behöver ledighet från skolan. Jag är utvilad och är redo för ett nytt liv. Ett nytt försök. Nya krafter, nytt liv och nya känslor. Men nu är jag dum och lägger in en till bild på mig x D

 
Dessutom tänker jag upprepa att det bara är 16 dagar kvar tills skolan börjar : D

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards