suntra

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Ny design & äntligen allting som vanligt!

Av Sessi - 16 augusti 2010 16:51

Dagbok, allting är normalt igen. Skolan började idag och jag sitter och tänker på det. På vad som egentligen hände på lunchrasten. Ibland skulle jag vilja söka upp dem och fråga vad det är för fel på brunetter men... Låter ändå bli. Ibland förstår jag inte alls... De vill vara mina vänner men ser någonting som hindrar dem...? Kanske ligger felet hos mig? Jag vet inte och jag bryr mig inte. Men för att återgå till bloggen : D Har fixat ny design ; ) Eftersom skolan har börjat räknas det som hösten 2010 alla foton som jag tar från idag till jullovet : D Måste bara sätta kameran på laddning då x D Men nu skall jag ta snart ta och läsa på Harry Potter och Fenixordern. Har kommit 100 sidor framåt i den : ) Tänkte lägga upp bild på min header, som före och efter bild ; )            Detta var före.
  Och detta är efter : D Själv älskar jag båda två < 3 Skall vara snabb med att fotografera nu till hösten : ) Kommer be min mamma om hjälp med att fotografera också : D  Då kanske jag kan få fina bilder på mig trots allt? : ) Tja... Borde kanske sluta skriva för att läsa : P


   

 
 
Mariah

Mariah

17 augusti 2010 16:48

Älskar din nya design... inte för att det var något fel alls på den gamla. Älskar den gamla. Men jag och lila = ♥ ;D
Ska inte störa med, låter dig läsa HP =)

http://www.memariah.blogg.se

Sessi

17 augusti 2010 16:58

Tack : ) Jag älskar din design också < 3
Btw, om du någon gång inte orkar göra själv en ny header så kan jag alltid göra om du behöver en ; )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards