suntra

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Sjuka ben

Av Sessi - 19 augusti 2010 16:20

Dagbok, idag började vi med gymnastik... Dumt, dumt.. 2 timmar dessutom : (  Men annars har det varit bra ; ) Vi hade våra första Handarbets timmar idag : D Skall laga allra först ett örngott. Kanske gör en lite bättre skiss än den jag gjorde för att visa mina föräldrar hur den skall se ut : P Men förklarar lite. Grunden kommer vara vit, och så kommer den att ha volanger ( vet inte riktigt färgen ännu ). Kommer laga en bild på den, det skall vara ett par ögon i mitten ( kanske inte riktigt i mitten ) som stirrar på en, sedan skall jag laga ( med tyg ) texten "I'm always looking at you!". Kommer andvända det så ofta jag kan. Hade problem med att komma på vad jag skulle laga för bild, men till sist kom jag på det ^^ Annorlunda : D Precis som jag vill ha det. Jag tror att nästan alla gör någonting med "godnatt, good night, sweet dreams" -  tema. Jag håller mig till mina planer (A)  När jag började rita i mitt planeringshäfte, så började alla fråga vad det skulle bli, jag svarade "vänta och se". När jag ritat dit ögonen började alla tjattra om "hur skall du kunna sova om nätterna?", "tänk om du vaknar på natten och ser ögonen och inte somnar om!" och allt sådant... Tråkigt, tråkigt. Man skulle ju nästan vela att de inte skulle blanda sig i det. Sedan hittade jag på ett roligt skämt x D Eller vi tjejer i klassen skrattade mycket. Jag typ sa " Jag skriker av lycka av att få skriva g:n", Olivia sa " det gör du väl annars också?"

Jag: " Va? "

Olivia: " Jag kan inte säga det högt, vi är inte ensamma i rummet "

Jag: " Jaha... Det... "

Amanda: " Vad? "
Jag: " Inget... Jag talade om min... "
Olivia: " Groda "
Jag: " Ja, som heter Gustav "

Vi skrattade så mycket x D Och de 2 killar som var där fattade ingenting! x D Men jag lägger in en liten bild på mig som avslutning : )

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards