suntra

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Skolan tar mer tid är jag trodde...

Av Sessi - 23 augusti 2010 17:31

Dagbok, visst tar skolan mer tid än man tror? : O Plötsligt så har man ingen tid alls nästan. Men skall försöka skriva varje dag, trots att skolan komma ivägen ibland ; ) Så har jag en massa annat jag också skall göra bl.a hjälpa min mamma med olika saker och få lite fritid också. Jag skulle ju alltid kunna skriva på fritiden men det har inte slagit mig. Har inte fotograferat så mycket heller på sistonet, så kan inte ens skylla på det x D Men jag har haft skolan ivägen. Dumma skola. Hittade idag en hemsida där jag kan ladda ned olika penslar till gimp : D Försöker göra någonting vacker men ändå inte så speciellt, rätt enkelt : ) Ich Liebe those brushes < 3 Men ja, vi håller på och fixar utanför vår ytterdörr : ) Vi har en massa olika stenplattor där och vi skall fixa det så att det inte slipper och växa ogräs mellan dem ; ) Ett jobb som kräver koncentration och sådant. Borde koncentrera mig på mitt lilla arbete jag håller på med : P Sedan tror jag att jag skall ta en sväng med kameran ; ) Men innan det, får ni en av de få bilder jag tagit efter skolstarten.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards