suntra

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Anime = vanlig söndag

Av Sessi - 29 augusti 2010 12:23

Dagbok, idag är det en helt vanlig söndag. Inget märkligt har hänt. Som vanligt vaknade jag klockan 9.00 och satte på tv:n. Ofc, på Lördag och Söndag kommer det iaf två program som jag måste se på. Min pappa tycker att de programmen är idiotiska : ( Men ja, ja.. Pappas åsikt är någonting man inte ens behöver lyssna på x D Serierna heter "Code Lyoko" och "Bakugan". Och förstås är det Anime : P Lägger in två bilder som är från google på dessa Animen.

 


 

Den övre är Code Lyoko och den nedre är Bakugan. Men det ser man förstås på bilderna  x D  Korkade jag igen ; ) Men iaf, jag tänker nu babbla om Anime hela inlägget x D Ungefär, alltså. I Code Lyoko är personerna ( från bilden då ):
Odd
Aeilita

Jeremy

Yumi

Ulrich 
De är uppräknade från vänster till höger. Och i Bakugan är det:

Shun
Runo
Dan
Marucho

Julie
Alice
Billy ( finns inte på bilden )
och den där sista underliga personen som jag inte sett av i serien än x D

Men ja, när jag var yngre så såg jag på en serie vid namn "Sailor Moon". Jag var typ förälskad i den serien och det var min syster också ( som är då 10 år äldre än mig ). När den serien slutade komma på tv så slutade jag se på tv x D  Nu försöker jag se lite på tv, frihet från datan och så. Och läsa gör jag rätt mycket. Dock brukar jag ofta se på Anime via datan : P  Så därför sitter jag vid datan också rätt mycket. Men iaf, måste någon dag gå med mamma och framkalla alla bilder från kameran så att jag får minnet tömt. Så har jag plats att ta mycket bilder från Sveaborg, dit jag skall med klassen på Torsdag.
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards