suntra

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sessi - 7 augusti 2010 19:43

Dagbok, jag skrev inte igår, har blivit tvungen att försöka fixa min dygnsrythm. Men nu skriver jag igen : ) Och... Ja... Kom jue hem från Ida, så jag tänkte lägga in bilder nu : D

   
En bild på mig dagen före : P Har på mig mina läsglasögon. Rätt bekväma men ibland besvärliga, måste ta av dem om jag inte läser x D

   Jag i pizzerian! : D Ida tog fotografiet ; ) Och plånboken ni ser på bilden... Min vackra fina plånbok, fylld med pengar : P

 
Och efter shopping rundan med Ida så var jag hos henne : D  Katten satt inne och jag var ute ; ) Tog kortet genom fönstret  x D Katten heter Mio förresten : )

  Jag lånade Ida's kamera och hon min. Stod bredvid Jaguar Cabrioletten när hon tog kort : ) And... It's just me! x D

 

Sedan lägger jag in två bilder på mig : ) På den första arbetar jag med att kopiera en sak från fönstret x D I'm a CopyCat, watch out! Sedan den andra är bara en random tagen bild : P Men jaha... Snart börjar skooolan! : D Bara 9 dagar kvar    

Av Sessi - 5 augusti 2010 16:59

Dagbok, har varit hos Ida : D Vi gjorde allt möjligt. Vi shoppade och så... Dessutom så åkte jag till henne efter det. Vi talade och sådant för det mesta men vi lekte med Maria också. Maria är Ida's systerdotter. Hon är 2 år, Maria alltså ; ) Kände mig rätt osäker eftersom jag inte är van med småbarn. När mina kusiner varit små var jag ju själv så liten också. Men iaf, vi tillbringade rätt mycket tid i stallet också. De har ju stall ; ) Vi körde varje dag som jag var hos Ida. Med Camilla < 3 Milla ( Camilla ) är så snäll : ) När man kör ( endel kanske inte förstår men då är det ju bara att fråga : ) ) så skall man trava, dock började Milla endel gånger att galoppera. Antingen långsammare eller snabbare. Ja, Milla är en shetlands ponny. Ändå blev Ida rädd, och hon har varit bland hästar hela livet. Idag hade vi otur när vi var och körde. Det regnade : ( Men vi var ändå x D Nu hänger mina kläder på tork och jag har torra på mig. Tyvärr blir det inga bilder idag, men troligen imorgon. Nu skall jag ta och börja bete mig som normalt, trots att mina kläder doftar ( luktar enligt mamma ) häst : ) Men ja... Det är ju 11 dagar kvar tills skolan börjar : D Bara 11!!

Av Sessi - 2 augusti 2010 22:37

Dagbok, idag skall jag tidigt och sova och sova ordentligt. Inget små sovande uten sova djupt och mycket. Gissa varför? : D Jo, för imorron skall jag shoppa med Ida : D Bra för mig och min garderob. Och mitt huvud x D Men iaf. Har inte gjort något idag. Suttit inne vid datan och så. Men imorgon kommer jag göra mycket : ) Vara med Ida. Har inte träffat henne på evigheter : O Dags att göra det då : ) Eftersom jag är rätt trött nu kommer inlägget inte bli så långt. Lite bilder och så kommer jag förstås lägga in

  
Har gjort den själv : ' ) Jag älskar den jätte mycket, så mycket att jag inte tror det : O Men vad skall jag sedan visa? En show på mig? x D

   
Den övre är tagen idag och den undre igår. Hade förstås tråkigt när jag tog dem < 3 Annars skulle de inte vara här i bloggen nu : P Men dags för att visa hur vacker en himmel kan vara.

  Själv älskar jag att se på himlen och molnen, så medans den var så blå passade jag på att ta kort på den. Sedan fortsätter jag med Tatjana - show x P

   
Samma som förra gången. Den översta är tagen idag och den undre är tagen igår. Och jag svarar fortfarande ärligt; ja, jag hade tråkigt x D Men bara 14 dagar kvar tills skolan börjar : D Överlycklig. Så svårt att förstå det. Snart är jag på hemma plan igen < 3 Men måste ta och lägga mig nu. Vill ju vara utvilad tills imorgon : )

 

Av Sessi - 1 augusti 2010 22:47

Dagbok, strax måste jag ta och lägga mig. Lovade min mamma att jag skulle gå och lägga mig tidigt idag, och det löftet tänker jag hålla. Så jag skriver detta, ser färdigt ett episode av Yu-Gi-Oh på youtube och går sedan och lägger mig < 3 Låter rätt enkelt eller hur? : ) Jag och Ida ( min kompis ) har funderat att vi skall ha en shopping dag på Tisdag < 3 Måste be mamma m lite pengar. Har bara 44€ och det är inte direkt tillräckligt för en shopping dag, det inte. Men det är fortfarande 15 dagar kvar tills skolan börjar. Dagen då det blir 0 dagar så skriver jag ett inlägg före jag far till skolan, men det kommer vara kort. Sedan på kvällen skriver jag ett längre : ) Fotograferade en massa idag : ) Mest bilder på mig, men... x D Lägger in dem imorgon, så får ni de. En massa bilder på mig : ) Chattar med Ida på msn just nu och vi försöker komma överrens om vad vi skall göra på Tisdag, i vilka affärer vi skall gå i och så. Hoppas bara att vi kommer kunna komma överrens. Vilket jag nog tror att vi kan. Har inte läst så mycket på böckerna jag lånade men håller på att läsa Liv & Lovisa, fast jag borde läst Harry Potter och Fenixorden. Läser den efter att jag läst Liv & Lovisa. Men nu skall jag snart gå och lägga mig : ) Upprepar; 15 dagar kvar tills skolan börjar < 3

 

Ovido - Quiz & Flashcards