suntra

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Nails ♥

Av Sessi - 15 september 2010 21:15

Dagbok, jag har inte skrivit på en tid... Kanske för att jag har utsatt mina vänner för mina ord denna gång x D  Nej men allvarligt, jag har gjort det. Hoppas bara att de förstår det jag menar. Men iaf, iaf. Jag har funderat på att hoppa av skolan och studera hemifrån istället. Vilket inte skulle gå. Mina föräldrar skulle skrika nej med detsamma. Innan jag uttalat orden ens x D  Men ja... Det var inte det jag skulle säga egentligen. Jag har tänkt på att börja fixera mina naglar lite och lägga in bilder alltid på dem. När jag har fixerat om dem alltså. Det är bara en tanke, för jag som rätt många andra också, gillar att fixa med naglarna. Håller förtillfället också på att förstöra ett diadem som jag fick när jag gick i 2:an. Har aldrig gillat det och jag kan inte andvända det. Jag förstår inte hur mina hår kan trassla sig in i det men jag har alltid problem med att lösa ut det. Men ja. Jag sitter och ser på olika videos på youtube för att få tips på hur jag skulle kunna fixa naglarna. Har rätt många fina idéer från dessa videos nu och jag har kommit på vad jag kan önska mig till julklapp och födelsedagspresent. Det är rätt långt till mig födelsedag men... Ändå x D  Få se vad jag skall hitta på till mina naglar under veckoslutet... Borde fixa dem. Har haft samma nagellack i två veckor nu och så x P  Dags att ändra på mina små kära naglar igen : )
Ja... Jag höll på att glömma... Jag ska inom kort tid börja städa i rummet x D  Viktig information. Har inte städat på väldigt länge : P
Det påminner mig om... Jag måste komma på vad jag skall göra åt kära Geisha när hon gissade rätt på min kära fråga...

 

 
 
Ingen bild

Geisha

16 september 2010 07:58

Nu är det jag som inte förstår någonting xD
Vilken fråga?

Sessi

19 september 2010 20:34

Jag frågade ju i ett inlägg det där om min skugga. Att den som först gissade rätt skulle få en överraskning : ) Om du vill ha en överraskning asså : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards