suntra

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Hon kommer hata mig snart...

Av Sessi - 22 september 2010 19:06

Hejsan! 
Som rubriken säger... Jag misstänker att hon snart kommer hata mig. Om ni undrar vem så är det Soffi. Det verkar som om hon och Amanda inte bryr sig så mycket om hur jag känner mig. Snackar hela tiden om deras pojkvänner och så. Det känns inte vidare bra för mig. Så jag ställde en fråga åt henne. Kanske eklast att visa vad vi talade om...

Soffi säger:
vet du va
Zunte - chan ( jag ) säger:
 Vad? 
Karoool säger:
 jag, rasse, amanda o gugge ska till stan i morgon
Zunte - chan säger:
 Ja-så? 
May I ask a question? 
Karoool säger:
 whattt? 
Zunte - chan säger:
Varför talar du och Amanda typ nästan hela tiden om Rasse och gugge Liksom, jag har nu egentligen inget emot det men ibland kan det vara en aning irriterande.
Karoool säger:
 vi e i hop me dom : D  
Zunte - chan säger:
 Det vet jag, men vill du veta något annat? Som ni verkar ofta glömma 
Karoool säger:
 va? 
 vadå glömma?
Zunte - chan säger:
 Om ni inte skulle glömma någonting viktigt så skulle ni inte tala så himla mycket om rasse o gugge trots att ni e ihop
Karoool säger:
 om vi int sku glömma vad? 
Zunte - chan säger:
Nu med detta jag frågar så tänker jag inte byta ämne. Bara ett snabbt sidoämne.
Vad tycker du att är viktigt med vänskap? 
Karoool säger:
 att vaa ärlig
Zunte - chan säger:
 Okej. Något annat? 
Karoool säger:
att få den andra att må bra
Zunte - chan säger:
Bingo!
Karoool säger:
 va?
Zunte - chan säger:
 Ringer det inga klockor? 
Every minute is painful... Pain...  
Det jag skrev på engelska Det är en del av orsakerna till varför jag nästan skulle önska att jag skulle bli förbjuden för all evighet att fara till skolan...??  
Frågeteckena kom i misstag
Karoool säger:
 de glömmer jag aldrig men att göra andra att må bra betydää int att man själv ska vara olyckli
Zunte - chan säger:
 Jag har alltid försökt ( mitt bästa i varjefall ) att ni skall må bra. Därför har jag inte sagt något om det när ni har talat om era pojkvänner. Jag har försökt att ni skall må bra och därför svider det inom mig hela tiden. Förstår du? Jag menar inte att klaga eller något Men det känns hemskt... Hemskt att göra såhär mot mig själv egentligen... Bara för att kunna se er le och vara glada. Därför gör 
jag så att jag själv mår .

Oftast alltså
Karoool säger:
vi kan fösöka att tala mindre om dom men vi kan int lova någo föö de blii ba så att man börjaa tala om dom som om man sku va idiotää
Zunte - chan säger:
 Det är okej. Bara ni försöker så är det okej...

Så... Jag mår dåligt för att de hela tiden skall tala om sina **** pojkvänner. Amanda fick inte bara en pojkvän... Hon förstörde mig till lika. Vad borde jag göra? : (  Jag vill inte att de skall tycka illa om mig eller något sådant... Vad borde jag göra? : (

 
 
Ingen bild

Geisha

23 september 2010 17:30

Varför skulle hon hata dig? Ingen kan hata dig. Bara riktigt korkade dumskallar.

Sessi

24 september 2010 19:51

Jag har rätt mycket problem med mina vänner och så... Oftast så talar jag med henne om det. Hon blir rätt enkelt sur och så. Oftast brukar det sluta sämre än vad det gjorde den här gången. Men ja... Hon kommer till slut tycka att jag är för jobbig och börja hata mig. Känner henne rätt bra... Fast jag inte längre skulle vilja det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards