suntra

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Trött, trött och ännu tröttare.

Av Sessi - 6 oktober 2010 18:16

Tjohej!
Jag är jätte trött. Blev inte mer än 6½ timme sömn inatt. Dessutom vaknade jag 1 timme försent. Höll på att glömma allting! Men som tur fanns mamma till hands då xD  Hon skjutsade mig och min bror till skolan :) Men iaf, skoldagen var hemsk den också... Först blev man ignorerad och sedan blev man mer ignorerad för att man inte berättat var man varit när jag bara varit på toaletten :$  Det verkar som om de i klassen ( tjejerna iallafall ) vill hålla reda på mig. 
Jag gillade inte att byta om till gymnastiken. Har ett stort blåmärke vid knäet och det är hemskt ifall någon ser det. Vi har gymnastik imorron också och då måste jag byta två gånger. Till gymnastik kläder och sedan till mina vanliga kläder. Tror jag hellre skulle skippa det hela för att visa mitt blåmärke. Men iaf.. Vi fick matteläxa till imorgon. 2 sidor. Det är rätt enkelt, men jag har inte gjort den än. Eller, jag har bara 1½ uppgift kvar så då har jag gjort rätt mycket ändå :P Men ja... Soffi sa att jag inte ser trött ut och nu har jag sett i spegeln och jag ser ungefär ut som en zombie... Ungefär... Jag är så trött att jag redan gäspar :$  Tror jag kommer gå och lägga mig tidigt och istället då läsa tills mitt i natten ungefär. Jag måste också stiga upp tidigt imorron eller, egentligen inte så tidigt. Behöver egentligen inte sminka mig imorron på morgonen. Har ju gymnastik direkt på morgonen. Men ja... Jag brukar göra så att jag sminkar mig på skolan efter gymnastiken, men alla tycker att jag är lite "ding, dong" i huvudet. De får tycka vad de tycka vill, jag är fortfarande mig själv. Det påminner mig om en sång jag och min mamma kom på idag för att irritera min pappa xD
Melodin är från sången "gubben noah" eller även känd som "björnen sover"


Text:

Datorn laggar, datorn laggar.
Snart så e den dö!
( vi satte samma melodi engång till )
Pappa ryter, pappa ryter.
Så att han e röd.
Datorn den hickar,

pappa han den pickar.
Stackars dator, stackars dator.
Nu så e den död...


Vi är inte färdiga med den än men han började skratta åt oss och det är bra :)
Det påminner mig om att jag borde fixa mitt kram-schema xD Jag har kommit på att jag får förlite kramar :$ Man skäms ju för att säga det...
 

 
 
Ingen bild

Geisha

6 oktober 2010 19:58

Bra låt ;P

Sessi

6 oktober 2010 20:08

Japp ^^
Jag och min mamma älskar den och min pappa säger åt oss att vara tysta xD
Tror jag skall gå och sjunga den för honom innan han somnar, så ser han mardrömmar xP

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards