suntra

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

En liten lapp jag fick....

Av Sessi - 8 oktober 2010 17:48

Hej...

Jag har talat med min syslöjds lärarinna. Jag gjorde det igår. Jag berättade om mina bekymmer, hur jag egentligen känner mig i skolan. Hon förstod mig precis och lovade tala med vår kurator på skolan och det har hon gjort. Hon kom när vi var och åt lunch och sa att när jag ätit färdigt så skulle jag gå upp till lärarrummet. Jag gick till lärarrummet och hon kom nästan direkt som hon hörde att lärarrumsdörren öppnades. Hon berättade åt mig att hon talat med kuratorn på skolan och att jag fått en tid som jag skall gå och tala med kuratorn. 18 oktober klockan 14.00 har jag tid för att fara och tala med kuratorn. Jag har slutat skolan då, så jag får komma tillbaka till den tiden. Det känns underligt. I förrgår så gick jag fortfarande omkring och höll mina bekymmer inom mig och nu... Nu har jag tid hos kuratorn för att fara och tala om det. Det känns så himla lustigt. Vad borde jag egentligen göra? Är det här det rätta att göra? Eller... Borde jag strunta i det? Jag har absolut ingen blekaste aning om vad jag egentligen borde göra nu... Känner mig så förvirrad.

Men ja... Jag var en stund på marknaden idag med två av mina vänner. Soffi och Olivia. Köpte lite lakrits som jag ätit upp och sedan ett magnetarmband. Det lindrar smärta ^^  Min mamma hade tydligen också varit med min syster och mormor. Hon köpte åt mig tre stycken magnet armband, men det verkar som om hon tänker andvända dem själv : (  Bara för att jag gick och missade med detta... Köpte ett själv asså. Borde tala med henne om det. Tala, tala, tala... Varför andvänder jag så mycket ordet tala? :$ Men iaf. det var roligt. Jag stötte på rätt många där. Bland annat stötte jag på Johannes, Albin, Gugge, Tobbe, Keke, Osku ( Oskar ), Cecci och några andra : )  Riktigt trevligt var det.

 

 
 
Ingen bild

Viktoria

8 oktober 2010 18:21

Det kommer att gå bra (Y)

Sessi

8 oktober 2010 18:33

jag hoppas det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards