suntra

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Fortfarande sjukt i halsen, men jag har trevligt =)

Av Sessi - 3 november 2010 19:29

Hehe... Precis som rubriken säger. Jag har fortfarande sjukt i halsen men jag är ändå glad och har trevligt =) Håret är vått och blä! Vill gå och sova men har ingen lust sålänge det bränns i halsen!
Asså... Mitt hår ser förskräckligt ut för tillfället! Det var acceptabelt när det var vått och som ett kråkbo, men nu är det typ spikrakt och det ser helt weird ut. Men ja... Detta inlägg kommer inte bli så långt... Skriver bara annars... För att jag har väldigt tråkigt och så. Fast ja... 
Asså, allting tyder på att de inte alls tycker synd om mig. Soffi talade med mig på msn idag på kvällen och undrade ifall jag kommer till skolan imorgon, och ta med tusan det skall jag. Jag frågade vad vi hade för läxor och hon sa att vi har Innebandy på gymnastiktimmen ( tråkigt, men riktigt ok ) och sedan undrade hon ifall jag har matteboken hemma. Förstås att jag inte har den. Hon blev typ "höh", helt som om hon skulle tycka att det är fräckt. Men jag gillar inte alls detta att jag varit borta från skolan 3 dagar. Jag har missat en massa! Inte bra, inte bra. Dessutom kommer jag troligen ha svårt att tala i skolan imorgon eftersom jag kommer vara så trevligt hes och så. Jag verkligen hatar att vara sjuk =(  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards