suntra

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Svar på frågor =)

Av Sessi - 5 november 2010 15:15

Jao, jag har räknat ihop hur många frågor jag fått och det var 23 stycken =) Så jag börjar att svara på dem i den ordning jag fick dem.


Vad brukar du göra på dagarna?

Svar: Oftast sitter jag vid datorn, men ibland städar jag eller övar till prov =)

Hur kan du "älska" skolan om du inte har några riktiga vänner?
Svar: Jag vet inte riktigt, jag tror att jag vant mig vid detta med vänner och sedan tar jag väl skolan på mer allvar =)

Känns det inte väldigt ensamt?
Svar: Den känns väl en aning ensamt, men jag har vant mig.

Favoritfärg?
Svar: Egentligen alla, de är alla vackra på sitt sätt =)

 
Favoritfilm?
Svar: Har rätt många, men förtillfället har jag t.ex Prince of Persia sands of time som favorit.

Om du var tvungen att välja mellan Twilight och Harry Potter, vad skulle du välja?
Svar: Det står väldigt jämt mellan dem båda, men jag tror att jag måste välja Harry Potter =)

Visste du vem av forumiterna jag var innan du läste det längre ner?

Svar: Ja, det visste jag =)

  

Vad tycker du om 2012?

Svar: Jag vet inte riktigt, brukar ta en dag i taget. Tänker inte så mycket på det.

 

Är du en av dem som kommer vakna dagen efter den "förutspådda undergången av drogade mayaindianrer" och skrika: "LOOSERS!"?
Svar: Nej, det tror jag inte.

Vilket ord passar mest in på dig? Flummig eller allvarlig?

 Svar: Jag vet inte. Jag antar att en blandning.

 

Vad vill du jobba/göra karriär som?

 Svar: Har inte hunnit planera/fundera.

 

Framtids planer/drömmar?

 Svar: Jag har inte planerat så långt, men jag har iallafall planerat att gå högstadiet och sedan gymnasiet.

 

Hur stort är ditt rum?

Svar: Där kring 11 kvadratmeter stort ;D

 

Vad skulle du säga om du stötte på din stora idol?

Svar: Jag vet inte riktigt, antingen skulle jag presentera mig som en vanlig människa eller så skulle jag typ svimma xP

 

Om du fick chansen att flytta till ett valfritt land i ett år, vilket skulle du då flytta till?

Svar: Jag har funderat mycket på denna fråga och kommit fram till att det antingen skulle vara Frankrike/Italien/Sweden eller Japan =)

 

Tror du jorden går under 21 december 2012?
Svar: Nej, jag tror inte det.

 

Har ni jaffa (lääsk) i finland? (A)

Svar: Ja, det har vi :)

 

Finland eller Sverige?

Svar: Kan tyvärr inte välja mellan dem =)

Blogg eller dagbok?
Svar: Jag vet inte riktigt... Tror nog att jag tar blogg ;)

Känd eller inte känd?
Svar: Det finns fördelar med att inte vara känd, så jag väljer nog inte känd =)

 
Många falska vänner eller en som är äkta?
Svar: En som är äkta =)

Läsa eller sitta vid datorn?
Svar: Läsa

Läsk eller saft?
Svar: Hm... Tror att jag tar både ock ;)  

 
 
Mariah

Mariah

5 november 2010 22:45

Är urtrött just nu och hittade inte mina frågor.. men sen så kom man på att man kunde läsa alla frågor och svar och då kom de upp :P Intressanta frågor och svar =)

http://memariah.blogg.se

Sessi

6 november 2010 09:31

Heehe.. Jag är ju en intressant person av mig xP

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards