suntra

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Bara för att jag inte har något viktigt för mig xD

Av Sessi - 15 november 2010 14:21

Så tar jag mig tiden att fixa färdigt mina naglar : D  Hade inte tid sådär klockan 1.00 inatt att fixa klart dem och på morgonen hann jag endast fixa en nagel. Men iallafall. Jag vet inte var jag fått det ifrån med jag fick för mig att fixa Franska flaggan på naglarna : D  Asså, jag har den Franska flaggan på varje nagel ^^  Eller när jag är klar har jag det så. Själv tycker jag det är rätt snyggt <3 
Jag börjar själv få idétorka om hur jag skall fixa naglarna så ni kan ju alltid lägga en kommentar åt mig eller så kan ni skriva det där i fråga-boxen som är under min korta presentation ^^ Kommer ha detta så länge det hålls och sedan skall jag fixa nytt : ) 
Jag har lite tråkigt nu när jag väntar på att nagellacket skall torka så jag skriver upp vilka färger jag har : D
No7 525 Rose - vit - egentligen är den inte helt vit så om jag vill att det skall ens likna vitt får jag typ andvända 3 lager.
No7 200 Honeysuckie - Röd nr 1 - Den blir mer metallröd när den torkat och jag vet en design som den blir jätte snygg med 
Foot therapy - Röd nr 2 - Den är en helt vanlig röd. Fast den ser rött röd/orange ut i burken : P Har ingen aning om vad det är för märke eller vad det är för färgnummer ; P 
Maybelline New York mini Colorama 93 Pink Graffiti - Pink - Det är en bra pink och den blir faktiskt pink när den torkar och nej, det är inte graffiti nagellack ; ) 
Rimmel London Wear Maxx 397 Electric - Blå - Den är riktigt mörkblå och liknar rätt mycket svart, men man ser att det är blått på nära håll.
NP 6 - glittrigt - andvänder inte det så mycket med det är besvärligt att få bort

Anytime Cosmetics GO COLOUR 10 Apple pie - ljus grön - Underbar färg att ha på sommaren, rätt smetig men bra

Någon mystisk sak - lila - Bra, den enda lila färgen jag har
Lumene NATURAL CODE 1 Base & Top Coat - genomskinligt - perfect att lägga på när man har fixat naglarna ; )
Miss Selene Nail Lacquer 160 - svart - bra svart, det blir otoligt vackert när man andvänt den : )

Rätt några men om man andvänder rätt färger får man mästerverk <3
Var till biblioteket idag. Lånade rätt många böcker. Skall imorgon till biblioteket igen när jag skall vänta 1 timme på att få fara till tandläkaren. Hatar tandläkaren. Livrädd. Är nervös redan nu. Har suttit och funderat på att skippa tandläkaren. Asså, jag är så livrädd att jag inte kan gå på kontroll utan mamma. Och ifall de skall borra eller något så stänger jag alltid munnen. Alltid. Jag kan inte göra någonting åt det att det tar sjukt när de gör det. Jag vill inte skrika och gråta varje gång jag far till tandläkaren. Det bara blir så... Och jag skäms för det.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards