suntra

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Asså...

Av Sessi - 18 november 2010 16:26

Jag är så jätte trött. Skulle inte orka fara på dans men jag far väl ändå. Varit hos kuratorn idag. Inget speciellt. Berättade lite om att Am blivit så arg när vi talade om matematikprovet. Kan hon inte godkänna att andra kan vara bättre än henne på endel ämnen? o.O  Asså, jag vill inte påstå att jag är något proffs men jag gör mitt bästa och blir inte arg för att någon fått bättre än mig. Jag rycker på axlarna och suckar. Asså, life goes on! Kanske jag borde skippa dem som jag känner nu och lära mig känna andra? Asså, de är så himla falska! Jag fattar inte! Jag orkar ingenting längre. Am är inte någon vitamin spruta ( som om ) utan hon tröttar ut mig istället. Jag tänker inte fara tillbaka till skolan så länge som Am är där. Men som vanligt måste man väl fara. Jag fick laga på mitt örngott i skolan idag :D  Jag älskar handarbete <3  Like you know ; )   Jag skall nästa gång ta bild på det så får ni se <3  Fast det är lite halvfärdigt fortfarande :P  Men ni skall få se det när det är klart :) <3  

 
 
Ingen bild

Viktoria

19 november 2010 19:20

I Sverige säger vi syslöjd ;p har ni träslöjd ?

Sessi

19 november 2010 19:49

Jag ville minnas att det heter annorlunda i Sweden. Men ja, innan vi började 5:an fick vi välja antingen träslöjd eller syslöjd. Det man valde skulle man då ha 5:an och 6:an. Självklart valde jag syslöjd :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards