suntra

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Hon bara förstör hela tiden...

Av Sessi - 19 november 2010 19:49

Asså, jag orkar inte med skolan mer. Sedan Am kom så har det varit "Var är Am?", "Ska vi inte vänta på Am?" och "Kommer du Am?". Am, am, am... Jag blir helt enkelt galen. Jag bryr mig egentligen inte så mycket, men det är irriterade. Jag tänker nog slå huvudet i väggen och hålla klaffen snart. Asså... Vi gjorde inte så mycket i skolan idag. Inget nästan. Dagen gick och for. Ja... Det var interjuven idag. Rätt svårt att sådär bara komma ihåg att tala Finska när jag inte talat det på en tid :S
Och när man kom hem så har man städat med mamma. Eller det var kanske mer så att mamma städa och jag kollade genom papper. Kastade rätt mycket saker, hade tillräckligt kallt hjärta och göra det. 
Dessutom blev jag sugen på att be någon ta foton, men ingen i familjen har tid eller vill göra det. Därför är jag alltid vackert halverad på alla bilder. Dessutom skulle jag vilja ta bilder på mig - UTOMHUS! :D
Kanske jag tar mamma i ärmen och stoppar kameran i handen på henne? xD
Av med jackan och ut i kyliga vädret! :D  Vi har snö, kyligt och mer snö! Det snöar inte vilket är minut, men allt är vackert ute <3  

 
 
Ingen bild

Viktoria

20 november 2010 11:06

Vi har också snö :D Den kom igår. Idag ska man då gå och se på Harry Potter och Dödsrelikerna, del 1. Borde du ens hänga med dina s.k vänner? Bättre än inga vänner alls, än falska vänner kanske? ;s

Sessi

22 november 2010 17:36

Underbart med snö! :)
Jag vet inte... I skolan har jag ingen annan att vara med än dem. Visserligen så driver de mig till vansinnet hela tiden...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards