suntra

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Jag vet inte längre vad jag skall tro...

Av Sessi - 4 december 2010 09:32

Allting är så... Annorlunda   : /  Jag har sett väldigt mycket fram emot julen men så stöter man på ett problem. Vad skall man köpa till vännerna? Och ena kära familjer? Det är ett vanligt problem, men jag hamnar i panik och då börjar tårarna bara rinna nedför mina kinder, och jag gillar verkligen inte att någon ser mig gråta. Bara något jag inte kan klara av. Gah! Jag blir så frusterad när jag sitter här och skriver om mina problem jag fått på halsen! Tar nog och lugnar ned mig med att skriva vad alla skall få:
Brorsan - ett par sockar med smileys på. Och såklart såg jag till att de är svarta.
Mamma - Hon skall få en bordduk som jag gjort själv. Hon vet att hon skall få en, men vi är bra på att låtsas som om vi inte vet   : P
Pappa - Han vet mycket väl vad han skall få, för annars skulle han inte kunna få det. Jag skall fixa en bakgrund till honom, där alla hans WoW ( World of Warcraft ) karaktärer står och vinkar.
Syrran - Hon vet också vad hon får i julklapp. Hon måste nämligen mäta hur stor bordduken skall vara. Jag tänker laga en bordduk till henne också. Hon behöver det   ; )
Vännerna - De skall typ alla få ett billigt nagellack och en liten överraskning till. Fast en av dem skall få brevpapper istället för nagellack   ; )

Det är väl så det ser ut förtillfället. Skall försöka fixa dessa julklappar så snabbt som möjligt. Dessutom måste jag skaffa dekorpapper. Men först av allt, så måste jag se till att lyckas skriva oftare och fixa bilder till ny header och sådant. Dessutom är det viktigt att jag får det till min andra blogg ( www.fashownave.blogg.se ) också. Och så finns det en massa andra saker jag måste fixa på internet   xD
December kommer vara en jobbig månad <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards