suntra

Direktlänk till inlägg 22 december 2010

Lov - Betyg - Sova :D

Av Sessi - 22 december 2010 20:17

Japp, då var hela höst terminen över! Då var det lov, dags att sova xD  Eller ja... Borde sova, men jag sitter här och ugglas med mig själv xP  Och ja... Fick mitt betyg idag också. Det var väl rätt okej. Eller, det var bättre än endels... Och jag är väl rätt nöjd, dock skulle jag väl kunnat få lite bättre, men jag har väl gjort mitt bästa. Jag vet att jag fick Fysik & Kemi vitsordet höjt :D   Det är en otroligt bra sak, eftersom min bror ett tag hade nästan IG i det, och jag vill inte vara som han :P   Men ja... Inte har det hänt någonting nästan... Förutom det att jag har idioter till klasskamrater. Asså... Vet de inte vad "öppna inte före julafton" betyder? Eller endel av dem vet vad det betyder, och endel tydligen inte. Well, well... Jag borde ta och göra något vettigt, vilket jag kommer göra från imorgon när jag vaknar. Skall laga färdigt mammas bordduk. Jag återandvänder saker nämligen :D  Miljövänligt <3 Otroligt viktigt, typ. Dessutom så minns jag väldigt bra när jag var ett år på en syslöjdskurs, då återandvände vi lite saker också :)  Om jag inte sagt det tidigare så kanske jag måste nämna det: Jag älskar syslöjd och att sticka! :D 
Gah!! Jag chattar med min underbara kompis på facebook och hux flux berättar hon att hon haft feber! Man blir ju allvarligt orolig! D:  Eller... Jag blir det :P Ingen av er som läser kanske blir det... Men det är ju klart isåfall :) Hon betyder otroligt mycket för mig, borde fråga ifall jag får fara till henne någongång under lovet... Jag behöver det nog och vi har inte träffats på länge. Senast vi träffades var vi och shoppa julklappar :P
Hm... Jag borde ändra min design till något lite mer... Juligt... Får ta och fixa det imorron också ;) Haha xD  Jag sitter och babblar om något jag egentligen inte vet vad det är... Ja! Förra natten ( klockan 01.00.00 typ ) så höll jag på att hoppa omkring som en groda i korridoren xD  Och så trodde jag att jag kunde dansa balett för jag hoppade omkring och trodde jag var en balettdansös... Snacka om att jag var en aning trött xD   Det börjar jag faktiskt bli nu också.. :(
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards