suntra

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Godis, musik och bra sätt att fixa naglarna <3

Av Sessi - 4 mars 2011 20:52

Mm.. Sitter i rummet och väntar på att mitt nagellack skall torka. Har rätt random naglar och så. Kommer ta och lägga in bilder senare <3 Jag försöker varriera lite vad jag har på mina naglar ( designs ), men jag är inte bra att komma på egna så jag letar alltid efter tips på youtube och bilder på google. Fast till endel designer så behöver man dotting tool, vilket jag inte har. Så de designerna har jag inte kunnat laga, för att man behöver dotting tool. Men jag hittade en video på youtube, om hur man kan laga en egen dotting tool, med något man hittar hemma. Kan visa bild senare på det också <3  Det räddade mig, för nu behöver jag inte försöka göra minimala prickar med självaste "borsten" som är fast i korken. Försöker nu bara komma på hur jag skulle få någonting att fungera som lining tool. Så att jag skulle få smalare streck ^^  Skulle nämligen inte riktigt vilja sätta ned 13€ på att få tre olika färger med smal borste. Det är rätt mycket, men ändå rätt litet för tre nagellack. Jag verkligen gillar mina naglar. De är så långa och verkligen andvändbara endel gånger. Det är rätt många som frågar ifall det är lösnaglar och sådant, ibland har jag fått höra att de är avundsjuka på mina naglar. Förstår nog inte riktigt... Mina naglar brister lätt ibland och tappar formen, så får alltid ta och fila dem eller klippa endel. Vilket jag måste göra ikväll. Annars lägger jag inte ned så mycket tid på mitt utseende, går i duschen när jag känner att det är måste ( tre gånger i veckan ungefär ) och så, men naglarna lägger jag ned tid på <3  Yes, nu skall jag lägga på top coat och vänta att det torkar så är en nagel klar <3

// Tatjana

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards