suntra

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Hemma igen... = läsa xD

Av Sessi - 6 maj 2011 09:28

Yepp, hemma från skolan. IGEN. Mår inte helt bra och kände mig jätte yr tidigare idag, så jag tror att jag skall ta det rätt lugnt nu i helgen. Fast nu när jag är hemma (pga. att jag inte mår riktigt bra då) så kan jag alltid smått jobba på en ny design :) Vilket är bra, för jag är otroligt trött på den designen jag har xD
För att få något speciellt i det här inlägget så tänker jag berätta om vad jag brukar göra när jag är hemma från skolan, alltså när jag är sjuk ;D
1. Ifall jag har feber:
Så brukar jag mest sova och typ dricka mycket. Klarar inte av att göra så mycket med feber D:
2. Ifall jag mår illa och är yr (really bad):
Sitter jag vanligen i köket eller vardagsrummet och tycker synd om mig själv.
3. Ifall jag mår illa och är yr (not bad):
Sitter jag smått vid datorn för att få tiden att gå eller så lyssnar jag på musik och läser lite.
4. Ifall jag bara är trött:
Så hoppar jag omkring som en idiot i huset >_<
Okej, nummer 4 är inte på riktigt, men har som sagt tråkigt xP  Men skall ta och göra något som får mig att vara mindre illa mående nu.
See ya cuties!
//Tatjana.

 
 
Ingen bild

Viktoria

6 maj 2011 10:25

Jag tycker designen du har nu är jättefräck :3 Kanske bara headern du behöver byta? Men du bestämmer. Youre blog.

Sessi

6 maj 2011 12:33

Kan hända, är inte riktigt säker, men försöker känna mig lite mer somrig än vad jag känner mig, så kommer faktiskt ändra utseendet.
PS. Du menade kanske att skriva "your" istället för "you(')re"? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards