suntra

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Vaknade - dålig hårdag - kom på en lysande idé.

Av Sessi - 7 maj 2011 10:18

God morgon alla söta! <3
Jag vaknade för about 45 minuter sedan och märkte att jag har en verkligt dålig hårdag idag, så kommer knappast gå mycket ut eller webba med någon idag ( älskar att webba med mina tvä bästa kompisar som bor i Sweden ). Men till lika kom jag på en super smart idé, som aldrig kommer fungera. För det första har jag typ inga vänner som skulle ställa upp och ingen som skulle kunna sköta kameran D:  Bedrövligt, eller hur?
Men iaf, min granne har födelsedag idag. Funderar på att skriva ett kort och ge det åt henne, men det skulle vara en aning konstigt.. Vi har nämligen inte talat med varandra på ett helt år ungefär... Men man får se hur jag gör det, kanske tar och skriver ett kort och ger det. Artiget och vänlighet? Jag tror att man kan kalla det så. Men i alla fall, vad har ni söta läsare tänkt göra denna vackra lördag? :)
Vädret är underbart hemma hos mig så jag tror att jag skall ta och sitta inne hela dagen ^^ Haha xD Vanligen skulle man väl vara ute på vackra dagar, men min hud tål inte solen och jag orkar inte hela tiden smörja in armarna, benen, halsen, halva ryggen och ansiktet. Jobbigt D:  Men jag skall ta och leta mig till köket för att äta frukost ;)
See ya cuties! <3
//Tatjana.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards