suntra

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Imorgon, imorgon gäller det :D

Av Sessi - 9 maj 2011 19:27

Som sagt, imorgon är det tisdag, men det är inte vilken tisdag som helst! Det är den tisdagen då min klass och palallel klasserna skall besöka vårt blivande högstadie! :D  Dessutom kommer vi få reda på vem som kommer vara i vår blivande klass ^^  Längtar så :)  Men för att inte se för mycket in i framtiden så skall jag ta och skriva något annat...
Som.. Haha xD  När jag skall komma på något annat så står huvudet tomt :P  The idea came to me lika a butterfly xD
Jo, jag har funderat på ifall jag borde lägga ut bilder på några teckningar jag ritat eller något liknande. Men sedan har jag börjat tveka på tanken. Nämligen, jag är rädd att någon kopierar någon bild och lägger ut någon annanstans och säger att det är dens teckning D:  Jag tror ingen skulle vilja att någon gör så med ens egna bilder/teckningar. Har till och med stött på sådana personer som kopierar andras berättelser, lägger ut på andra ställen och säger att man själv har skrivit det. Jag tänker inte nämna några namn, inte ens vinkar till de personer och ifall någon som känner igen sig i detta läser det och råkar känna mig på något sätt, så tänker jag säga att jag inte tänker på någon exakt specifik person. Så därför vill jag be alla som brukar kopiera och lägga in någon annanstans och ta åt sig äran själv, det är inget bra, för ifall någon får reda på det så kan det bli dyrt för en. På riktigt vill säga. Så ta alla och lev ett tryggt och vackert liv och gör er vackra för det ni är bra på och inte genom att ta någon annans :)
För att avsluta det här inlägget så lägger jag in en låt som jag riktigt, riktigt mycket gillar ^^

See ya cuties!
//Tatjana.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards