suntra

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Super trött = gråter som ***

Av Sessi - 25 maj 2011 15:25

Jo, som ni förstår på rubriken är jag trött och mina känslor slipper att överflöda. Grät idag och ni undrar kanske nu varför. Jo, det är så att mamma och jag har pratat om att jag skall klippa mig innan avslutningen och hon ringde idag, men det fanns bara en tid kvar och det var klockan 11.00 Mamma visste inte direkt var i WSOY-huset jag var så hon lät det vara. Jag frågade ifall hon ringt och hon svarade ärligt att hon hade men att det inte fanns tider förutom den ena. Jag blev förbannat ledsen och började gråta. Hon försökte trösta mig med att vi fixar mig hår med papiljotter till avslutningen, men som jag är trött och full med sorg så skrek jag att jag inte ville. Sedan föreslog hon att vi skulle fixa mitt hår med locktången. Jag började gråta ännu mer och skrika att jag inte skulle andvända den monstermaskinen. Mamma försökte lugna ned mig, men jag bara gallskrek och grät. Jag blir så när jag har sovit för lite :(  Jag menade ju egentligen inget av det och ångrar det nu. Dessutom grät jag som *** när mamma sa att hon skulle fara på jobb. Jag vill inte att hon hela tiden far någonstans när jag kommer hem från skolan. Visserligen gör hon inte det alltid, men det känns så ofta för mig. Jag vill så gärna säga förlåt till mamma men vågar inte ringa, skulle bara börja gråta igen :( Kommer nog att gå och lägga mig så fort klockan blir 21.00 Men har en hejarskylt att laga tills imorgon och skall fundera lite på inbjudningskort som jag skall göra ^^
See ya cuties! <33
//En trött Tatjana.

 
 
Mariah

Mariah

25 maj 2011 18:07

Låter inte så bra. Hoppas det ordnar sig gumman <3

http://www.cheeese.blogg.se

Sessi

25 maj 2011 18:09

Hoppas jag också på, mår så illa av att ha sagt något hemkt åt mamma och sedan lugnat ned mig men har inte möjlighet att be henne om ursäkt. Fast får hoppas allting ordnar sig :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards