suntra

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

Dags att tänka om..

Av Sessi - 17 augusti 2011 15:53

Yesh.. Gick hem inte ens halvvägs när det gjorde så jäkla ont i fötterna att jag började vägra att gå längre. Fick ringa hem att mamma kom och hämta mig. Varför, varför? Jo.. De vackra skor jag gillar är tydligen super opassande åt mig. Hade ont i fötterna igår, men märkte egentligen inget. Idag har konsekvenserna kommit hem till mig. Mina fötter har blivit helt förstörda. Eller kanske inte direkt förstörda, men de är helt svullna och jag har två blåsor på två av mina tår på högra foten. På vänstra foten har skinnet på lilltån rivits sönder och skinnet mellan tårna är helt sönder rivet det också. Otur? Jag tror inte man kan kalla det otur, det är jag som inte satte tillräckligt med medvetande till vad värken i fötterna kunde betyda igår. Så nu vill jag säga er att tänk verkligen noga efter ifall era skor inte skadar era fötter. Alla värdesätter vi våra fötter så länge vi går och balanserar med hjälp av dem. Jag tror nämligen inte att ni vill sitta med vetenskapen att ni kommer ha onda fötter i över en vecka, bara efter att ha gått två dagar med opassande skor. Ta väl hand om er! <3
//Tatjana.

 
 
Ingen bild

Viktoria

17 augusti 2011 16:10

Som tur är brukar jag märka sånt ganska snabbt ;)

Kan du inte gå nu alltså?

Sessi

19 augusti 2011 18:40

Kan gå. Dock får jag vara otroligt försiktigt med vilka skor jag andvänder, hur jag stiger, hur jag lutar fötterna och allt sådant. Fast det har blivit bättre rätt snabbt. Redan nu är de nästan helt bra igen ^^

 
TIDSTJUVEN

TIDSTJUVEN

23 augusti 2011 00:12

Åh så synd att de fina skorna var så obekväma. :/

http://tidstjuven.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards