suntra

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Inlägg för 28/6/12 - Spa, kort & snö

Av Sessi - 15 juli 2012 19:15

När man så gott som sent på förmiddagen steg upp, inte så sent ändå men mellan nio och tio, och satt vid bordet och åt frukost så kunde man sitta och se ut genom fönstret och skåda hur det snöade. I mitten på sommaren. Dock slutade det efter ett tag, kanske bra det annars hade det väl slutat med att jag blivit galen. Först var det tänkt att vi skulle ut och vandra idag igen, men så var det så pass dåligt väder att vi inte gjorde det. Istället var i på spa, fast det var inte något vidare speciellt. Gudskelov var vi bara där i två timmar och var inte tvugna att bli plågade desto mer.
Så blev det mat, det var en av de vuxnas tur att laga mat, men han fuskade och vi åt på restaurang istället - damn him. Dock åt alla andra renkött, medans jag åt pommes frites och kyckling... Har jag nämnt att jag älskar kyckling? Probably not.
Och efter detta, så var vi praktiskt taget hela kvällen uppe på loftet och spelade kort, surprised? Probably not.

 
En bild på snö, två tjejer var och kastade snö på varandra också. Dock stannade jag i bilen och tog bilder från bilen. Har inga bilder på när det snöade, men denna bild får kompensera det.
//Tatjana, xoxo

 
 
Ingen bild

Mariah

15 juli 2012 19:59

SNÖÖÖÖ?! skulle oxå stannat i bilen, haha :P <3

Sessi

15 juli 2012 20:01

Definitivt snö ;) Du skulle gissat hur jag såg ut på morgonen när jag åt frukost x) Om min mamma varit med skulle hon sagt: 'stäng munnen, fluguna flyger in!' ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards