suntra

Alla inlägg under september 2013

Av Sessi - 3 september 2013 05:59

Jag sov hela natten med datorn bredvid mig. Inget ovanligt, det har hänt tidigare, dock har det inte hänt på ett tag, så när jag vaknade kring halv tre inatt och såg att datorn var på fick jag lust att skratta. Stängde av datorn och fortsatte sova vidare, tills klockan blev fem då jag vaknade igen. Låg dock i sängen tills klockan blev kvart över sex, då min väckning ringer. Men jag kunde inte hitta min mobil... För jag hade sparkat ned den på golvet tillsammans med hälsokunskapsboken i sömnen.


Idag blir det då dags för en förändring! Vad? Jo, jag skall gå efter skolan och avlösa mina nya glasögon! Äntligen får jag dem så att jag inte behöver överanstränga ögonen i onödan! Dock är jag rätt irriterad, då jag börjar 09.10 och glasögonbutiken öppnar 09.00 Annars skulle jag fara dit på morgonen istället för på eftermiddagen, men jag antar att ifall jag skulle förklara situationen för min klassföreståndare så skulle han kanske förstå.. Kanske. Men jag börjar inte bråka om det, så jag hämtar dem efter skolan!


xoxo,

     Sessi


P.S Jag håller på att skriva en liten fanfiction om WoW. Vad tycker ni, borde jag lägga upp den här eller inte?

Ovido - Quiz & Flashcards