suntra

Direktlänk till inlägg 20 december 2013

En dag att minnas

Av Sessi - 20 december 2013 15:06

Idag var det julfest i skolan och den var väl rätt lam, men stämningen vid lucia var helt underbar och man måste ju medge att det var awesome när vi vann tävlingen 'veckans frågor' och Bicca från min klass fick ett stipendium inom matematik! Nåja, vi såg ett skådespel av draman och musikgruppen. Efter det gick alla nior och hälften av åttorna till gymnastiksalen och dansade ( vilket resulterade i att jag blev väldigt irriterad då de lärt ut på fel sätt, de = gymnastiklärarna ). Så åt vi lunch, vilket var jullgröt som var lite smaklös, men med tillräckligt kanel och socker så blev det bra, dessutom får man ju precis alla proteiner och vitaminer från det. Och sedan satt vi en hel awesome halv timme och talade med alla i klassen och gjorde allt möjligt ( som tur nämndes inga inside jokes så att min klassföreståndare hörde ). 

Tusen, tusen tack för det här halv året, 9c!


 

( Nej, den har inte alls tagit en tur till gimp )


xoxo,

     Sessi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards