suntra

Direktlänk till inlägg 6 februari 2014

Stress, stress & stress

Av Sessi - 6 februari 2014 15:56

Stress är ett fenomen som drabbar de flesta, men för tillfället tror jag att jag har fått en överdos. Igår började jag på pärmbilden till skoltidningen och efter fem timmars arbete kraschade datorn, och gissa vem som inte hade sparat? Rätt svar: jag. Så där satt jag och stirrade på datorn och var helt knäsvag då jag helt enkelt ville sätta mig i ett hörn och gråta. Nå väl, jag berättade om dilemmat för chefredaktören, som vi kallar för E i det här fallet och hoppas att denna inte läser bloggen, så började denna bli stressad, vilket helt enkelt ledde till att jag satte mig ned och började om från början. Och då mamma kom hem konstaterade hon att jag skulle stänga av och fortsätta nästa dag. Och nu sitter jag då och känner mig som en segrare efter att har offrat min frukost, två lektioner och x antal timmar på pärmbilden. Och låt oss gissa att när tidningen blivit tryckt så är hela bilden annorlunda från vad jag lagat den som.

     Skulle kunna lägga upp en bild på den ifall jag var säker på att det var okej, men eftersom jag inte är det så låter jag det helt enkelt vara. Och ifall denna chefredaktör läser mig blogg... Hej!


xoxo,

     Sessi.

 
 
Ingen bild

Robert Ekström

6 februari 2014 20:32

Väldigt synd att datorn bråkade :/, händer oftast när man inte vill det, just då när man lagar något viktigt... Men det var ju snällt att du sa Hej till E :)

Sessi

7 februari 2014 06:11

Jo, men det fixade sig ju till slut ändå, och du har ingen aning om vad jag tänkte när jag såg att jag hade 2 nya kommentarer ( nej, tänkte inte alls att det skulle vara E som skrev den andra ) :)

 
Ingen bild

Robert Ekström

10 februari 2014 20:41

Haha, så han var här och stalkade :D
Synd att man inte ser honom nångång, om jag skulle see honom så skulle jag skrämma honom XD

Sessi

10 februari 2014 21:19

Jag tycker att man hela tiden ser honom! o:

 
Ingen bild

Robert Ekström

11 februari 2014 17:46

Så han stalkar dig i skolan också? :O

Sessi

11 februari 2014 19:02

Haha, tack och lov så inte. Men han hittar nog en varevigaste en gång han har något att säga x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sessi - 31 juli 2015 12:21

Jag bor i Finland, är finlandssvensk och stolt över mina rötter, men på sistone så har det givit mig en orsak att vara rädd. Rädd för den jag egentligen är.   Jag är 17 år gammal och det var nyligen riksdagsval i Finland. Vi har en väldigt konser...

Av Sessi - 14 januari 2015 16:57

Idag när jag kom hem från skolan hade jag en ordentlig huvudvärk. Det har jag fortfarande, men på något sätt är den dämpad. Dämpad under ytan av minnen, känslor. Jag råkade nämligen lyssna på P!nks 'perfect' och märkte att jag känner mig borttappad. ...

Av Sessi - 28 december 2014 22:26

På sistone har jag spelat rätt mycket WoW, speciellt på min Warlock, som är min enda max lvl karaktär ( dvs. lvl 90 för min del ). Och det jag gör är sådant folk gjorde för 3-4 expansioner sedan. Jag ligger efter alla andra, och jag klarar inte av at...

Av Sessi - 23 december 2014 22:22

Då jag stod och dekorerade Benjamin Ficusen med girlanger såhär i juletider, började jag ifrågasätta min mentala hälsa. Visst, julgranar, fönster osv. Men en Benjamin Ficus? Någonstans måste väl gränsen gå, och jag kan inte använda vår hunds bortgång...

Av Sessi - 13 juni 2014 22:56

Jaha, då är man på Houtskär tillsammans med andra hjälppisar och konfirmander. Vädret har hittills varit fint och bra och aktiviteterna har varit roliga att både leda och delta i. Idag gjorde jag dock bort mig, vi skulle ha ledarsamling och det fanns...

Ovido - Quiz & Flashcards