suntra

Alla inlägg under november 2010

Av Sessi - 2 november 2010 16:43

 
Japp, tänkte ha en frågestund. Man får fråga vad man vill, men alltför personliga frågor svarar jag inte på. Och för dem som kanske läser, förlåt till dem som inte får lära sig svordomar, eller negativt tänkande. Men ta och sätt igång med frågandet! =)  

Av Sessi - 2 november 2010 15:12

Blue like the sky...
Japp, ändrat bloggens design =) Blev rätt nöjd faktiskt. Lite ljusare från den förra jag hade =P Och till lika får ni se bild på min nya frisyr (headern). Men ja... 
Jag går omkring och kollar febern typ varje minut, önskar att den skulle gå nedåt. Och det håller den faktiskt på att göra =D  Hoppas bara att den hålls lågt att jag kan fara till skolan imorgon. Eller, det är inte så illa ifall jag missar skolan imorgon, men torsdagen vill jag inte missa. Då har jag syslöjd <3 Det bästa ämnet i skolan. Och Historia förstås men jag missade det idag =(  Fast jag tror att jag så småningom borde sätta mig ned och läsa till Histotia provet. Det var det jag missade idag. Och jag är inte glad för det =(  Andra skulle troligen vara glada för det, men inte jag. 
Men ja... Ni får gärna säga till ifall ni gillade bättre min Halloween design eller om ni gillar den här bättre! =)  

Av Sessi - 1 november 2010 14:13

Blä...  
Är sjuk med 38.0 graders feber och annat också. Missade skolan idag, vilket jag är rasande över. Jag vill inte missa skoldagar. Dessutom missade jag mitt besök hos kuratorn som jag skulle ha idag :(  Jag får ha det på fredag istället, om jag är frisk. Dessutom missade jag bildkonsten och det är inte bra. De har säkert börjat med någon ny sak igen. Och jag får inte fara till skolan imorgon vilket betyder att jag missar historia provet också. Kommer få skriva det senare. När jag är tillbaka i skolan.
Design har jag inte hunnit fixa, tror att jag skall göra det. När jag blivit frisk förstås. Borde inte få sitta så mycket vid datorn nu, mamma tycker att jag borde ligga och sova. Orkar inte med det nu... Tror att jag skall spela lite SuperTux innan jag far tillbaks och sova...  

Ovido - Quiz & Flashcards