suntra

Alla inlägg under maj 2011

Av Sessi - 4 maj 2011 16:22

För tillfället känner jag mig otroligt nere. Är deppad och orkar egentligen inte med någonting. Helst skulle jag väl ta och låsa in mig i en liten låda och skicka mig själv till sibirien där jag skulle frysa ihjäl, men livet är aldrig så enkelt för mig. Eller, jag tycker inte det är enkelt för mig. Skulle kunna få vara enklare än vad det är. Men iallafall... Vet inte riktigt vad jag sitter och tänker på, så det kommer flöda en massa random saker ut i det här inlägget. Först vill jag kanske be om ursäkt för att jag är så jäkla skit dålig på att uppdatera min blogg och så.
Sedan vill jag kanske säga att jag verkligen hatar att simma med skolan. Det är jävligt och mår dåligt av att tänka på det. Vi kommer simma med skolan imorgon, men jag behöver inte delta eftersom jag skall till läkaren imorgon klockan 9.30 och vi börjar skolan då 8.00, men simningen. Kommer inte behöva fara direkt till skolan till 8.00 eftersom jag har läkartid 9.30 Hihihi. Ingen simning för mig :D  Fast måste till läkaren istället D:  Får hoppas att jag inte har något mer allvarligt fel eller något.
Som tredje kan jag väl säga att jag ta men tusan skall ta och sitta och fixa min design nu. Den är så out och jag är trött på den. Så ni får komma med förslag på teman jag kan ha :)  Inget för svårt, det orkar jag nog inte med :( </3
Som fjärde sak... Så kommer jag inte på något, eller så kom jag ändå. Lånade idag en bok från biblioteket som jag har letat efter en längre tid. Titeln är "Det levande slottet" och är skriven av Diana Wynne Jones. Orginaltiteln är "Howl's moving castle". Har inte kommit så jätte långt, men den är skit bra ^^  Meh, skall försöka fundera på något tema till bloggen och börja fixa en ny design.
See ya cuties! <3
//Tatjana.

Ovido - Quiz & Flashcards